Із січня по листопад 2025 року зафіксовано понад 800 технічних несправностей, що призвели до затримок, скасування рейсів або вимушених посадок. Для порівняння: за аналогічний період 2024 року таких випадків було трохи більш як 200. У 2025 році в російській комерційній авіації сталося дві аварії та дві авіакатастрофи, у яких загинули 53 людини.
Різке зростання інцидентів підтверджує і росавіація. Там визнали, у найближчі п’ять років рф може втратити 339 літаків, включно зі 109 іноземними, а також 200 вертольотів. А це значна частка російського авіафлоту.
Погіршення стану авіагалузі — прямий результат санкцій. росія втратила доступ до іноземних літаків, запчастин і сервісного обслуговування. Попри роки пропагандистських заяв, що «санкції не працюють», реальність демонструє зворотне. Відмова кремля зупинити війну загрожує не тільки економіці рф, а й життю пасажирів цивільної авіації.Сообщение Кількість небезпечних інцидентів з літаками в рф за рік зросла у чотири рази, що вказує на деградацію авіагалузі появились сначала на Газета МИГ.