Клієнт Приватбанку втратив гроші з рахунку через відключення світла

Клієнт Приватбанку пішов знімати кошти в банкоматі, але через відключення світла не встиг отримати готівку. Натомість, з рахунку гроші встигли знятися.

Про це клієнт повідомив на порталі Мінфін.

Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли, — розповів чоловік.

Далі він звернувся у підтримку, де йому відповів голосовий помічник. Після цього чоловік написав у онлайн-чат, де йому відповіли, що заявка прийнята на розгляд, і цей процес може зайняти до 14 днів.

На ситуацію також відреагували в Приватбанку.

Заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки надійде повідомлення від банку, — повідомили в банку.

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top