Коли потрібно міняти ланцюг ГРМ

Заміна ланцюга ГРМ — це процедура, що є особливо актуальною для автолюбителів, які вирішили придбати старе авто. Річ у тім, що заміну ГРМ, як і заміну всіх масляних і повітряних фільтрів, можна віднести до переліку обов’язкових процедур одразу після купівлі машини. Для тих же, хто віддає перевагу машинам з автосалону, ця процедура є рідкістю, адже ланцюг ГРМ має чималий термін експлуатації і як правило змінюється в ході планового технічного обслуговування.

Необхідність заміни ланцюга ГРМ може виникнути з кількох причин. Головна серед них — зношення, адже як ми знаємо, у будь-якої деталі автомобіля є свій власний ресурс. Ще однією причиною необхідності замінити ланцюг ГРМ є ДТП, адже в такому випадку цілісність системи може бути порушена, а витратні матеріали можуть втратити свою ефективність.

Більшість автомобілістів, купуючи машини з салону, орієнтуються на регламент. У ньому виробник вказує, з яким проміжком за кілометражем необхідно міняти витратні матеріали автомобіля. На жаль, регламент малоефективний для старих авто, адже терміни заміни їхніх витратних елементів безпосередньо залежать від того, як експлуатувалася машина. Але чи можна якось відстежити момент, коли ланцюг ГРМ потребуватиме заміни?

Як зрозуміти, коли потрібно замінити ланцюг ГРМ

Як і у випадку з іншими елементами авто, втрата ефективності ланцюга ГРМ впливає на поведінку всього автомобіля. Ведучи розмову про те, з якими симптомами ви можете зіткнутися в разі несправності ланцюга ГРМ і необхідності в його заміні, варто згадати:

Стукіт в моторному відсіку

Несправність ланцюга ГРМ може проявитися характерним стуком всередині двигуна. Цей звук свідчить про неправильну синхронізацію роботи клапанів і поршнів. Якщо ланцюг обірветься або вийде з ладу, клапани і поршні можуть почати працювати асинхронно, що призведе до стукоту в моторному відсіку. Це явна ознака проблем з ГРМ, які вимагають негайного втручання фахівців.

Втрата потужності

Несправність ланцюга ГРМ має прямий вплив на продуктивність двигуна. Асинхронна робота клапанів і поршнів призводить до втрати потужності. Автомобіль може повільніше відгукуватися на педаль газу, втрачаючи динамічність і чуйність. При збільшенні навантаження ситуація може погіршитися, що позначається на загальній продуктивності автомобіля.

Пропускання і прослизання двигуна

Через асинхронну роботу клапанів і поршнів, двигун може почати пропускати і навіть прослизати оберти. Це проявляється в нерівномірній роботі двигуна, який може часом втрачати оберти або поводитися нестабільно. Подібний стан може призвести до ривків і навіть повної зупинки двигуна.

Нестійкі оберти

Несправність ланцюга ГРМ може спричинити нестійкі оберти двигуна, особливо під час холостого ходу. Робота двигуна стає нерегулярною, що позначається на комфортності водіння і загальній стабільності автомобіля.

Підсвічування індикатора Check Engine

Несправності в системі ГРМ зазвичай призводять до активації індикатора Check Engine на панелі приладів автомобіля. Цей сигнал попереджає водія про проблеми в роботі двигуна і свідчить про необхідність професійної діагностики та ремонту.
Зіткнувшись з одним із перелічених симптомів, рекомендуємо якнайшвидше завітати до Турбо Дизель Сервіс для діагностики системи та подальшого ремонту. Пам’ятайте, що некоректна робота системи ГРМ здатна призвести до серйозних несправностей з двигуном і, як наслідок, значно збільшити вартість його ремонту в майбутньому. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Источник: https://akzent.zp.ua/koli-potribno-minyati-lantsyug-grm/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top