Запорізький обласний контактний центр підбив підсумки прийому звернень від громадян та фізичних осіб-підприємців на телефон «гарячої& лінії&, електронних звернень, а також звернень з Урядової «гарячої лінії& протягом 2018 року. Про це повідомляється на сайті Запорізької ОДА.Упродовж 2018 року центром опрацьовано 36 142 звернення із заявами, скаргами та пропозиціями.’ Серед пріоритетних звертання стосовно:комунального та дорожнього господарства – 4 303 (31,2%);соціального захисту населення – 1 453 (10,5%);питань житлового господарства — 1408 звернень (10,24%);діяльності місцевих органів влади та управління’ — 747 громадян (5,4%);зв’язку – 736 (5,3%);охорони здоров’я – 684 (5,0%).На сьогодні у роботі залишається 3083 звернення.Будьте в курсі подій, читайте новини «Факти Запоріжжя&’ у’ Телеграмі,’ Фейсбуці’ та на’ Ютуб-каналі.’ Источник: https://zp-fakty.net.ua/politics/komunikatsiya-iz-zaporizkoyu-vladoyu-populyarni-pitannya-vid-gorodyan
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook