Фахівці контакт-центру продовжують працювати без перерв та вихідних, приймають від запоріжців заявки та повідомлення.
Протягом квітня до системи надійшло 9 164 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг. З початку року зареєстровано 33 861 звернення.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях квітня, стосувалися:
• Служби обслуговування електромереж —2062
• Благоустрою прибудинкової території — 1617
• Інженерних мереж — 1511
• Магістральних водоводів зовнішних мереж — 1402
• Надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення — 578.
Дякуємо за соціальну відповідальність запоріжцям, які повідомляють про неналежний стан, захаращення зелених зон міста. Після таких повідомлень відповідальні особи звалища прибирають і в місті стає чистіше.
Нагадуємо, що звернення контакт-центр 15-80 приймає у цілодобовому режимі як за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ) так і в електронному вигляді через кабінет користувача на сайті 1580.zp.gov.ua.
Також звернення можна передати за допомогою чат-боту «Запоріжжя 1580» в Телеграм за посиланням https://t.me/colcentrebot або перейти в чат-бот з кабінету користувача.
Жодне звернення не залишиться без уваги: заявка не закривається, поки від заявника не буде отримано підтвердження, що роботи виконано в повному обсязі. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/kontakt-tsentr-15-80-protyagom-kvitnya-prijnyav-ponad-9-tisyach-zvernen-gromadyan-na-shho-skarzhilis-zaporizhtsi/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook