Американці витратили майже 11 млрд доларів на онлайн-покупки в Чорну пʼятницю.
Такі дані представила компанія Adobe Analytics, передає Reuters.
Найпопулярнішими товарами в інтернеті були засоби для макіяжу, догляду за шкірою і волоссям, а також Bluetooth-колонки та кавоварки. Онлайн-продажі іграшок зросли на 622 відсотка проти середньоденних продажів у жовтні, продажі ювелірних виробів зросли на 561 відсотків, а побутової техніки – на 476 відсотків.
Чорна пʼятниця – всесвітній день розпродажів, що розпочався зі США. Припадає на пʼятницю після американського Дня подяки. З неї починається традиційний різдвяний сезон розпродажів.
Сообщение Косметика, Bluetooth-колонки та кавоварки – головні товари Чорної п’ятниці в Америці появились сначала на Газета МИГ.