В літній період значно зростає попит на популярні маршрути Укрзалізниці. Через це виникають збої у застосунку та на сайті, тому пасажирам складніше купити квитки.
В Укрзалізниці пояснили причини помилок і збоїв, а також розповіли, як з цим борються, пише ЕП.
«Зараз «Укрзалізниця», як і щороку, проходить піковий сезон літніх пасажирських перевезень. Рекордне навантаження, щоправда, має і зворотний бік: онлайн-сервіси «Укрзалізниці» «підвисають» у пікові години, адже увімкнено додаткові безпекові алгоритми», – пояснили у пресслужбі перевізника.
Там також пояснили, що високий попит особливо відчувається вранці, коли відкривають продажі квитків на новий день. До прикладу, о 8 ранку «Укрзалізниця» має 600+ запитів на секунду щодо пошуку квитків, і до 10 тисяч активних сесій. Ба більше, за останній тиждень продаж квитків через застосунок та новий сайт сягнув позначки у 48%.
«Такий попит ускладнює придбання квитків, тому ми, щоб стабілізувати наші внутрішні системи, змінили правила виходу в продаж квитків на міжнародні рейси – це дало нам можливість розвести навантаження на систему та спростити доступ до квитків», – пояснили в УЗ.
З 4 липня онлайн-продажі стартують таким чином:
- польський напрямок (Перемишль, Дорохуськ, Хелм, Варшава) – старт продажів о 09:00, глибина – 20 діб до дати відправлення;
- словацький та австрійський напрями – о 08:00, глибина 20 діб;
- молдавський напрям – о 08:00, глибина 30 діб.
Раніше онлайн-продажі і на міжнародні, і на внутрішні рейси розпочиналися о 8 ранку.
Усі продажі стартують одночасно на сайті «Укрзалізниці» та в застосунку. Крім цього, УЗ перевела продаж квитків на міжнародній рейси на новий сайт, тож на старому сайті вони стали недоступними.