Лічильник «накручує» забагато кіловат-годин: у Запоріжжяобленерго пояснили, що робити

У Запоріжжяобленерго відповіли на популярне питання від споживачів щодо некоректної роботи лічильника.

Про це повідомляє Акцент з посиланням на Запоріжжяобленерго.

Так, у випадку, якщо є сумніви у адекватності роботи лічильника, треба вимкнути всі електроприлади в оселі з розетки й перевірити електролічильник.

Якщо лічильник продовжує «крутитися»/генерує імпульс, зверніться Центру обслуговування споживачів (далі ЦОС). У ЦОС допоможуть оформити заявку на проведення експертизи лічильника та видадуть рахунок на оплату цієї послуги.

Після оплати рахунку в узгоджений з вами час до вас приїде наш фахівець та забере електролічильник на експертизу до спеціалізованої організації, яка має дозвіл для перевірки лічильників і дає кваліфікований висновок, чи дійсно з вашим приладом є проблема. Якщо експертиза покаже, що з лічильником все гаразд, його повернуть вам та встановлять на місце. Якщо ж виявиться, що лічильник працював неправильно, ми відшкодуємо вартість експертизи та зробимо перерахунок за спожиту електроенергію, — йдеться в повідомленні.

Центр обслуговування споживачів Запоріжжяобленерго

Адреси Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя:

вул. Кияшка 7; вул. Володимира Грищенка 25; вул. Поштова 73.

Ви можете записатися на прийом до ЦОС та обрати зручні для вас час та день. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/lichilnik-nakruchuye-zabagato-kilovat-godin-u-zaporizhzhyaoblenergo-poyasnili-shho-robiti/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top