У Запоріжжяобленерго відповіли на популярне питання від споживачів щодо некоректної роботи лічильника.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на Запоріжжяобленерго.
Так, у випадку, якщо є сумніви у адекватності роботи лічильника, треба вимкнути всі електроприлади в оселі з розетки й перевірити електролічильник.
Якщо лічильник продовжує «крутитися»/генерує імпульс, зверніться Центру обслуговування споживачів (далі ЦОС). У ЦОС допоможуть оформити заявку на проведення експертизи лічильника та видадуть рахунок на оплату цієї послуги.
Після оплати рахунку в узгоджений з вами час до вас приїде наш фахівець та забере електролічильник на експертизу до спеціалізованої організації, яка має дозвіл для перевірки лічильників і дає кваліфікований висновок, чи дійсно з вашим приладом є проблема. Якщо експертиза покаже, що з лічильником все гаразд, його повернуть вам та встановлять на місце. Якщо ж виявиться, що лічильник працював неправильно, ми відшкодуємо вартість експертизи та зробимо перерахунок за спожиту електроенергію, — йдеться в повідомленні.
Центр обслуговування споживачів Запоріжжяобленерго
Адреси Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя:
вул. Кияшка 7; вул. Володимира Грищенка 25; вул. Поштова 73.
Ви можете записатися на прийом до ЦОС та обрати зручні для вас час та день. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/lichilnik-nakruchuye-zabagato-kilovat-godin-u-zaporizhzhyaoblenergo-poyasnili-shho-robiti/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook