Протягом місяця до міського контакт-центру «15-80» надійшло 12274 звернень. Це рекордна кількість звернень, майже наполовину більше, ніж раніше.
Про це повідомили на сайті Запорізької міської ради.
Зафіксовано асові скарги на відключення світла — запорізький контакт-центр у липні прийняв рекордну кількість звернень.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
— служби обслуговування електромереж – 3950 (нагадаємо, що у липні були жорстокі графіки відключення електрики),
— магістральних водоводів зовнішніх мереж — 2135,
— інженерних мереж – 2111.
Усього з початку року у міському контакт-центрі «15-80» зареєстрували 62728 звернень.
Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, як повідомили у міськраді, були передані для розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Нагадаємо, контакт-центр «15-80» не є надавачем послуг. Він приймає, реєструє та обробляє звернення, які передаються на виконання надавачам послуг. Також фахівці контролюють виконання заявок.
Як зв’язатись з міським контакт-центром «15-80»
Зі стаціонарного телефону: 15-80, (061) 787-15-80.
З мобільних телефонів: (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.
Щоб зменшити час на передачу звернення до контакт-центру можна не лише телефонувати, а й відправити заявку іншими способами:
— через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;
— через особистий кабінет на порталі міського контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua/.
Читайте також: Після покращення ситуації в енергосистемі зникла необхідність застосування графіків погодинних відключень у Запоріжжі та Запорізькій області.
У мирні та воєнні часи залишаємося разом, бо лише так ми є сильнішими. Долучайтеся до телеграм каналу Форпост медіа.
Усі ми тут — https://t.me/forpost_zp