Масові скарги на відключення світла: запоріжці залишили рекордну кількість звернень

Протягом місяця до міського контакт-центру «15-80» надійшло 12274 звернень. Це рекордна кількість звернень, майже наполовину більше, ніж раніше.

Про це повідомили на сайті Запорізької міської ради.

Зафіксовано асові скарги на відключення світла — запорізький контакт-центр у липні прийняв рекордну кількість звернень.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:

— служби обслуговування електромереж – 3950 (нагадаємо, що у липні були жорстокі графіки відключення електрики),

— магістральних водоводів зовнішніх мереж —  2135,

— інженерних мереж – 2111.

Усього з початку року у міському контакт-центрі «15-80» зареєстрували 62728 звернень.

Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, як повідомили у міськраді, були передані для розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Нагадаємо, контакт-центр «15-80» не є надавачем послуг. Він приймає, реєструє та обробляє звернення, які передаються на виконання надавачам послуг. Також фахівці контролюють виконання заявок.

Як зв’язатись з міським контакт-центром «15-80»

Зі стаціонарного телефону: 15-80, (061) 787-15-80.

З мобільних телефонів: (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

Щоб зменшити час на передачу звернення до контакт-центру можна не лише телефонувати, а й відправити заявку іншими способами:

— через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;

— через особистий кабінет на порталі міського контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua/.

 

Читайте також: Після покращення ситуації в енергосистемі зникла необхідність застосування графіків погодинних відключень у Запоріжжі та Запорізькій області.

 

У мирні та воєнні часи залишаємося разом, бо лише так ми є сильнішими. Долучайтеся до телеграм каналу Форпост медіа.
Усі ми тут — https://t.me/forpost_zp

 

Share this post

нет
scroll to top