Ми ділили апельсин: Кому дістався мільйон, виділений на піар Запорізької ОДА

Запорізька облдержадміністрація використала 80% коштів з мільйона, виділеного на рекламу органу влади та супутніх акцій влітку минулого року.Як повідомляє Запорізький центр розслідувань, 10 липня 2018 року Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю уклав дві угоди із ПП «РІА «РДВ» на інформаційні послуги із супроводу знакових подій в Запорізькій області та діяльності органів влади, а також проведення соціально важливих інформаційних кампаній, загальною вартістю в 1 млн. грн. Договір був укладений до кінця 2018 року.Перший тендер на 580 тис. грн. стосувався інформаційного супроводу на телебаченні і радіо. Договором передбачено вихід 126 хвилин сюжетів по 3050 грн. / хв.., 125 хвилин програм по 320 грн. / хв.. і 356 хвилин сюжетів на радіо по 440 грн / хв.Найбільшу суму отримав телеканал «Алекс» — 219′ 000 грн., ‘ телеканал «Z» трохи менше — 144 000 грн.Дочірнє підприємство «Телерадіокомпанія «Класік» ТОВ «Радіостанція «Великий Луг» отримало 143 000 грн. Власниками запорізького радіо вказані Максим та Ерік Бринзи, підписант, їх батько, — Яків Бринза. Зараз радіостанція веде мовлення на частоті 101.8 FM, тільки під назвою «Максимум», як спільний продукт запорізької та київської радіостанції.Ще 13′ 000 грн. перерахували на рахунок іншого ТОВ «Радіостанція «Великий луг» з тими ж власниками, але заснованої на 14 років раніше.Другий тендер на суму у 422 000 грн. розповсюджується на друковані видання. У договорі вказують друк матеріалів, загальною площею 18974 кв. см в обласних виданнях, вартістю 17,2 грн./см, і друк 11250 кв. см в районних виданнях за ціною 8,5 грн./ см.145 000 грн. отримала газета «МИГ», 76 000 грн ПП «РІА» РДВ» перерахувало на рахунок міської газети» Індустріальне Запоріжжя». 30 000 грн. надійшли на рахунок ПП «Наукове промислово-комерційне об’єднання «Тата», яке видає газету «Верже», а його керівником зазначений бізнесмен і екс-заступник голови ОДА Андрій Гамов.По 15 000 грн. отримали газета «Запорізька правда» та ТОВ «Рік-Стар». Остання належить Андрію Бартишу, депутату Запорізької райради та редактору газети «Горожанин-информ».Найменші перерахування було здійснено на ПП «Ін-про» — 7,6 тис. грн., керівник якого Валерій Фоменко видає газету «Запорізький пенсіонер».Загалом, на рахунки різних ЗМІ було фактично перераховано 808’ 000 з 1 мільйона, на який було укладено два договори.ПП «РІА «РДВ» володіє Ольга Бринза, керівник фірми — Наталія Берегова. Обидві були керівниками «Великого Лугу», співвласником однойменного ТОВ є Яків Бринза. «РДВ» регулярно отримує підряди на послуги висвітлення діяльності ЗОДА.В обох тендерах, за інформацією «Наші гроші. Запоріжжя», єдиним конкурентом «РДВ» було ТОВ «Макро-спектр». Співвласником фірми є Олексій Папазов. Він також очолює ГО «Демократичні ініціативи-2002». ГО вказує контактний номер 234-04-29, який використовує «РІА «РДВ », а згаданий Яків Бринза раніше очолював цю організацію.Источник: https://zp-fakty.net.ua/economics/mi-dilili-apelsin-komu-distavsya-miljon-vidilenij-na-piar-zaporizkoi-oda

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top