Упродовж першого кварталу 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 195 звернень громадян. Більшість із них — 52% (101 звернення) — стосувалися питань захисту прав споживачів.
Найчастіше громадяни скаржилися на:
- неналежну якість житлово-комунальних та інших послуг,
- відмову у поверненні або обміні неякісних товарів (одяг, взуття, техніка, меблі тощо),
- невиконання гарантійних зобов’язань.
Різко зросла кількість звернень щодо завищених цін — 52 скарги, з них 48 — у березні. Вони стосувалися цін на лікарські засоби, а також тарифів на комунальні послуги. Причиною стали нові механізми державного регулювання цін, запроваджені Урядом.
Також надійшло:
- 23 звернення (12%) щодо порушень санітарного законодавства, питань екології та забруднення довкілля;
- 13 (7%) скарг — на порушення правил обігу харчових продуктів;
- 5 (3%) — з питань ветеринарної медицини;
- 1 звернення — з інших питань.
Для оперативної допомоги споживачам фахівці надали 226 консультацій — як на особистому прийомі, так і телефоном.
Контактні телефони для консультацій:
- Захист прав споживачів та ціноутворення: (061) 239-73-17
- Харчові продукти та ветеринарія: (061) 239-73-19
- Фітосанітарна безпека: (061) 239-73-20
- Санітарне законодавство: (061) 239-73-21
- Реєстрація сільгосптехніки: (061) 239-73-22
Звернення приймаються:
- на адресу: 69036, м. Запоріжжя, бул. Примаченко Марії, 20-А
- електронною поштою: office@gudpss-zp.gov.ua
- через онлайн-форму: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3
Повна інформація про порядок подання звернень — на сайті: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88
The post На що найчастіше скаржились запоріжці до Держпродспоживслужби first appeared on Портал Акцент.



