На що найчастіше скаржились запоріжці до Держпродспоживслужби

Упродовж першого кварталу 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 195 звернень громадян. Більшість із них — 52% (101 звернення) — стосувалися питань захисту прав споживачів.

Найчастіше громадяни скаржилися на:

  • неналежну якість житлово-комунальних та інших послуг,
  • відмову у поверненні або обміні неякісних товарів (одяг, взуття, техніка, меблі тощо),
  • невиконання гарантійних зобов’язань.

Різко зросла кількість звернень щодо завищених цін — 52 скарги, з них 48 — у березні. Вони стосувалися цін на лікарські засоби, а також тарифів на комунальні послуги. Причиною стали нові механізми державного регулювання цін, запроваджені Урядом.

Також надійшло:

  • 23 звернення (12%) щодо порушень санітарного законодавства, питань екології та забруднення довкілля;
  • 13 (7%) скарг — на порушення правил обігу харчових продуктів;
  • 5 (3%) — з питань ветеринарної медицини;
  • 1 звернення — з інших питань.

Для оперативної допомоги споживачам фахівці надали 226 консультацій — як на особистому прийомі, так і телефоном.


Контактні телефони для консультацій:

  • Захист прав споживачів та ціноутворення: (061) 239-73-17
  • Харчові продукти та ветеринарія: (061) 239-73-19
  • Фітосанітарна безпека: (061) 239-73-20
  • Санітарне законодавство: (061) 239-73-21
  • Реєстрація сільгосптехніки: (061) 239-73-22

Звернення приймаються:

  • на адресу: 69036, м. Запоріжжя, бул. Примаченко Марії, 20-А
  • електронною поштою: office@gudpss-zp.gov.ua
  • через онлайн-форму: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3

Повна інформація про порядок подання звернень — на сайті: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88

The post На що найчастіше скаржились запоріжці до Держпродспоживслужби first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет
scroll to top