Які комунальні питання хвилювали запоріжців у грудні та куди звертатись, якщо вони виникають
За перші три тижні грудня до контакт-центру «1580» надійшло 10 454 звернення від жителів Запоріжжя.
Про це повідомили у Запорізькій міськраді.
Окрім цього, фахівці надали 12 905 консультацій із різних питань життєдіяльності міста.
Традиційно це скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Найчастіше у грудні запоріжці повідомляли про проблеми з:
– інженерними мережами – 3 109 звернень;
– електромережами – 2 457;
– магістральними водоводами – 1 435;
– надзвичайними ситуаціями та фіксацією наслідків ворожих атак – 1 232;
– ліфтовим господарством – 651 звернення.
Також протягом року до контакт-центру надійшло 146 подяк на адресу операторів і на адресу надавачів комунальних послуг.
Як звернутися до Контакт-центру 1580:
– за номером 1580 (зі стаціонарного телефону);
– за телефонами: (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
– через офіційний сайт;
– за допомогою чат-бота «Запоріжжя 1580».
Контакт-центр 1580 працює цілодобово, без вихідних та перерв.
Фото – Запорізька міськрада
Сообщение На які комунальні проблеми найбільше скаржаться запоріжці появились сначала на Газета МИГ.