Усі роботи з модернізації проводяться працівниками ДЕПО комбінату
На комбінаті «Запоріжсталь» успішно реалізовується черговий проект з ремоторизації тепловоза власними силами. Перший тепловоз був ремоторизований у 2019 році, і сьогодні він успішно використовується на комбінаті.
Як розповів начальник цеху ремонту рухомого складу управління залізничного транспорту ПАТ «Запоріжсталь» Володимир Коржов, усього на «Запоріжсталі» ремоторизували шість машин, одну з яких своїми силами.
— У нас дуже амбітні плани — ремоторизувати весь наш парк. Часу це займе багато, та й коштів немало — це недешеві проекти. Однак це потрібно робити, оскільки термін служби кожної з машин перевищує 30-40 років. При тому, що вона має служити 20-25 років, — зазначив Володимир Коржов.
За його словами, усі комплектуючі для оновлення машин — російського виробництва, до того ж минулого сторіччя розробки, застарілі, неекономічні.
Вирішенням цієї проблеми є придбання нових тепловозів, однак це економічно не вигідно, адже вартує понад 1 млн доларів. До слова, розвинена Німеччина йде шляхом оновлення парку на таких умовах: 50% — придбання нових тепловозів, 50% — ремоторизують.
— Тому що кожні 10-15 років оновлюються силові установки, оновлюються технології. Машини стають ще більш економічними, — пояснив Володимир Коржов. — Ми собі такого дозволить не можемо, тому вимушені йти шляхом глибокої модернізації. Враховуючи наш парк із 60 машин, 6 модернізованих — це вже 10%.
Тому цього року на комбінаті завершать ремоторизацію другого тепловозу. Іще один великий 6-вісний тепловоз відправлять на глибоку модернізацію на Миколаївському тепловозоремонтному заводі.
— Наступного року хочемо зробити глибоку модернізацію своїми силами вже двох тепловозів, — поділився планами начальник цеху ремонту рухомого складу УЗТ. — Також ми плануємо реалізувати проект і по великій машині — на 1200 кінських сил. І на цьому зупинятися не збираємося.
Вартість ремоторизації тепловозу також недешеве задоволення, однак значно економічно вигідніше, аніж придбання нового. Глибока модернізація машини обходиться в 8 млн грн — це і робота, і матеріали, і нові двигуни.
До речі, двигуни використовуються американського виробництва — Cummins. За словами Володимира Коржова, вони найефективніші з точки зору вартості користування. Вони дешевше обходяться в утриманні, обслуговуються сервісним центром представника в Україні.
— Батьківський контроль здійснює компанія Cummins. Вони не допускають неакуратного поводження зі своїм устаткуванням. Вони дуже цінують якість, тому самі обслуговують, — пояснив Володимир Коржов. — Монтуємо ми, вони моніторять, спостерігають. Це все дуже серйозно, потужно, надійно і ефективно.
Усі роботи з модернізації проводяться працівниками ДЕПО УЗТ комбінату. Загалом до робіт залучається близько 15 фахівців. На ремонт першого тепловозу було витрачено 12 тисяч людино-годин.
Згідно з проектом, передусім у тепловозі міняють двигун, компресорний агрегат, замінюють дроти, освітлювальні прилади, перевзувають колісні пари, модернізується гідравлічна передача.
— За потужністю двигун підбирався аналогічний штатному. Однак ми виграємо в економічності двигуна. За підрахунками, економія складає не менше 10-12% по дизельному паливу, а моторне масло практично не витрачається, — наголосив Володимир Коржов. — Зараз фактично у 20 разів знижуються викиди СО — чадного газу і сажі від незгорівшого палива. Двигуни дуже економні по паливу та екологічні. Це можна побачити навіть неозброєним оком — з одного тепловоза йде сизий дим (це російський двигун), а від іншого тепловоза — жодного вихлопу, тільки шум (американський двигун).
Нагадаємо, цього року Група компаній Метінвест святкує 15-річчя. Реалізація проектів з екологічної модернізації на підприємствах є одним із головних пріоритетів Метінвесту.
Як повідомляла “Индустриалка”, з 2012 року комбінат «Запоріжсталь» направив на екомодернізацію близько 15 млрд гривень. Найбільші з реалізованих проектів: екологічна реконструкція доменних печей з установкою сучасних аспіраційних систем ливарних дворів і бункерної естакади, будівництво єдиної в Україні лінії солянокислотного травлення в ЦХП-1, введення в експлуатацію комплексу повернення промислово-зливових стоків, а також модернізація аглофабрики.
Фото автора
Читайте также: Як на комбінаті «Запоріжсталь» впроваджують екологічні проєкти
Сообщение На «Запоріжсталі» ремоторизують другий тепловоз: жодного вихлопу — фото появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/na-zaporizhstali-remotorizuyut-drugiy-teplovoz-zhodnogo-vihlopu-foto
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook