Нафтогаз України зробив важливу заяву

У випадку неправильного зарахування платежів через невказання особового рахунку, відсутність даних у призначенні платежу або перерахування коштів на чужий рахунок, існує ефективний механізм виправлення ситуації.

Інструкцію опубліковано на сторінці Нафтогазу в Фейсбуці.

Щоб вирішити проблему та повернути переплачені кошти, необхідно виконати наступні кроки:

Написання заяви: Складіть заяву у довільній формі, де вказано прохання про повернення переплати.Підготовка пакету документів: До вашої заяви додайте копію паспорта та ідентифікаційного коду.Надання квитанції: Зробіть чітке фото квитанції з банку, яка підтверджує помилковий платіж (не чек з терміналу), та надішліть її разом з іншими документами одним із зручних способів:Електронною поштою на адресу client@gas.uaПоштою за адресою: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ «ГК «Нафтогаз України». Додаткові інструкції залежно від вашої ситуації Якщо кошти необхідно повернути на банківську картку, надішліть разом з документами довідку з реквізитами вашого банку.У випадку, коли потрібно перенести гроші на правильний особовий рахунок, включіть до пакету документів заяву про перенесення коштів.

Важливо пам’ятати, що своєчасне виправлення помилок у платежах та відповідальне ставлення до процесу подання документів сприятиме оперативному вирішенню проблеми і поверненню ваших коштів. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/naftogaz-ukrayini-zrobiv-vazhlivu-zayavu/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top