Американська аудиторія — це переважно активні інтернет-користувачі, які шукають інформацію та здійснюють покупки онлайн. Через це все більше українців цікавляться просуванням сайтів в США. Однак перш ніж розпочати просування бізнесу за кордоном, необхідно ретельно вивчити всі аспекти та нюанси цього процесу. Адже США — це надзвичайно конкурентний ринок. Відповідно, SEO в Америці здебільшого є складнішим та дорожчим. Крім того, результати просування, як правило, стають помітними пізніше.
Ключові відмінності просування в Америці
Ринок США характеризується надзвичайно високою конкуренцією. І набагато ефективнішим є просування сайту за великою кількістю низькочастотних запитів, тому що потрапити в ТОП за високочастотними запитами практично неможливо.
Висока результативність SEO можлива лише за умови, що вебресурс має максимально природний профіль посилальної маси. При цьому збільшення кількості посилань має відбуватися поступово. І якщо здійснюється просування по геозалежним запитам, то обовʼязковою є реєстрація в Google Places та локальних лістингах.
Також варто розуміти, що перші значущі результати вдасться отримати не раніше ніж через 6–9 місяців. Загалом просування сайтів у США — це складний процес, який потребує значних інвестицій. Проте якщо грамотно підійти до розкрутки, то витрати окупляться багаторазово.
Що потрібно зробити перед початком просування
Перед запуском процесу проаналізуйте ринкову ситуацію та ретельно вивчіть конкурентів у вашій ніші. Визначте, на які пошукові запити відповідають їхні сайти. Це дасть змогу зрозуміти, в якому напрямку рухаються ваші основні конкуренти, і яким шляхом варто йти вам. Не нехтуйте технічною підготовкою та оптимізацією сайту. Пам’ятайте, що швидкість завантаження сторінок впливає на вашу позицію у пошуковій видачі. Також порівняйте ваш контент із контентом на сайтах подібної тематики та за необхідності внесіть відповідні зміни. Така ретельна підготовча робота допоможе вам розробити ефективну стратегію просування та зекономити час і ресурси в процесі її реалізації.
Як здійснювати просування на американському ринку
Успішна SEO-стратегія для просування на ринку США обов’язково повинна включати такі етапи:
акцент на низькочастотних та середньочастотних пошукових запитах;створення якісного експертного контенту за участі професійних копірайтерів, які досконало володіють тематикою;ретельний аналіз ресурсів для формування посилальної маси та розробка стратегії її нарощування на 6-9 місяців вперед;технічний аудит сайту з метою виявлення та усунення всіх технічних недоліків;проведення юзабіліті-аудиту (з використанням hotjar та аналізу конкурентів) для подальшого поліпшення зручності використання ресурсу.
При просуванні сайту в США важливо використовувати комплексний підхід. А також завжди бути в курсі алгоритмів ранжування пошукових систем та стежити за їхніми апдейтами.
Основна запорука успіху — це правильні посилання та якісний контент. При цьому в першу чергу потрібно працювати над отриманням трафіку з низькочастотних ключових запитів. Такий підхід дозволить одразу отримувати дохід. А до високочастотних запитів можна переходити вже після того, як вдасться закріпитися на позиціях з НЧ- та СЧ-запитами.
Де замовити СЕО-просування за кордоном
Співпраця з вітчизняними фахівцями — найефективніше рішення для компаній, що розширюють поле своєї діяльності. Українські спеціалісти добре обізнані в особливостях американського ринку, що дозволяє їм розробляти ефективні стратегії просування, які враховують усі нюанси та максимально відповідають потребам клієнтів.
Свої послуги у сфері просування бізнесу в інтернеті пропонує компанія Elit-Web. Досвідчені фахівці успішно реалізують комплексні проєкти з SEO та гарантують індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Джерело: https://elit-web.ua/blog/kak-prodvinut-sajt-pod-ssha (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Источник: https://akzent.zp.ua/osoblivosti-prosuvannya-sajtu-pid-amerikanskij-rinok/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook