Перша леді Олена Зеленська та заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко днями відвідали Хортицю. Разом з представниками маломобільних груп населення алн. ознайомилися з ходом перетворень на острові, де триває оновлення знакових об’єктів: пагорба з флагштоком, Музею та громадського простору «Козацьке коло».
«Наше спільне завдання зробити цей легендарний острів символом сучасної безбар’єрності в України. Все, що зараз робиться, все виконується з урахуванням побажань та зауважень саме таких людей. Острів Хортиця, де буде збережено всю історико-культурну спадщину, стає сучасним та комфортним простором для всіх», – впевнена Олена Зеленська.
Відродження Хортиці – ініціатива Президента України Володимира Зеленського, яка реалізовується під його особистим контролем. І розбудова перебуває в пріоритетній зоні відповідальності заступника керівника Офісу Президента та координатора президентської програми «Велике будівництво» Кирила Тимошенка.
Партнером національного проєкту відродження Хортиці стала Група Метінвест. Холдинг залучився до проєкту на самому початку та забезпечує супровід ініціатив від зародження ідеї до розробки концепції перетворень.
Проєкт передбачає втілення низки безбар’єрних рішень, що вже є світовими стандартами. Наприклад, для людей з порушеннями зору будуть встановлені тактильні елементи, запроваджено аудіогідів. Планується проводити екскурсії з сурдоперекладом. Стежка на пагорб з оглядовим майданчиком вже побудована з урахуванням усіх норм доступності. Також відповідно до норм, на кожні 0,8 м висоти тут облаштовані зони відпочинку. Так пагорб з флагштоком стає максимально безбар’єрним та зручним для кожного.
Аби всі перетворення відбувались якісно та правильно, Група Метінвест виступила ініціатором створення проєктного офісу, який повністю керує процесом оновлення.
«На острові Хортиця будуть втілені такі рішення доступності, яких немає ніде в країні. Острів стане взірцем для наслідування, елементи безбар’єрності будуть зібрані в одному місці. Це буде видимий і відчутний ефект, який дасть право позиціонувати острів як «повністю безбар’єрний». Насамперед, це будуть доступні маршрути, продумані місця відпочинку, уважний персонал. Безбар’єрність буде скрізь: від стоянки до Музею. Наприклад, новий Музей відповідатиме усім нормам фізичної доступності та враховуватиме потреби аудиторії з ментальними порушеннями. А стежка Тараса матиме місця для відпочинку. Великий акцент робиться на доступній активності дітей і підлітків. На першому етапі це стосується ключових знакових об’єктівна Хортиці. Згодом ці рішення поширюватимуться на інші локації острова. Ми хочемо показати, що це можливо та це потрібно», – запевнила кураторка культурних проєктів Вероніка Селега.
Група Метінвест також стала ініціатором створення бренду острова Хортиця. Як запевняє директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталя Ємченко, сучасна айдентика є важливим елементом доступності та безбар’єрності. Острів Хортиця готується спілкуватися з відвідувачами зрозумілою візуальною мовою.
«Все, що відбувається у 2021 році – це старт. Завдання першого етапу перетворень – задати темп, створити символ трансформації, створити нову візуальну мову. Зробити острів Хортиця актуальним, модним, цікавим. Зробити це місце живими, наповнити його життям. Потенціал величезний, не тільки регіональний, всеукраїнський, а й міжнародний. Все це – розробка концепції розвитку острова Хортиця, створення нового брендингу – для Групи Метінвест є важливим елементом соціальної відповідальності в державно-приватному партнерстві відродження Хортиці», – запевнила Наталя Ємченко.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/ostriv-horticja-stane-pershim-bezbariernim-turistichnim-obiektom-v-ukraini/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ostriv-horticja-stane-pershim-bezbariernim-turistichnim-obiektom-v-ukraini
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook