Для зручності споживачів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» постійно вдосконалюється та впроваджує в свою роботу сучасні онлайн-сервіси. Одним із них є зручний та функціональний особистий кабінет споживача.
Про це повідомляє «Акцент» з посиланням на офіційний сайт компанії.
Особистий кабінет споживача ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» – це сервіс, який допомагає швидко вирішити питання, пов’язані із постачанням електричної енергії та надає повну інформацію за Вашим особовим рахунком. Для цього потрібно зареєструватися за посиланням – це швидко, легко та зручно.
Які основні функції доступні користувачам сервісу?
- перегляд та завантаження рахунків за електроенергію;
- контроль виконаних оплат за електроенергію;
- перегляд обсягів споживання електроенергії помісячно;
- перегляд інформації щодо точок обліку, які обліковуються за особовим рахунком;
- створення звернень з питань постачання електричної енергії та отримання відповідей на них;
- вибір зручного способу оплати за електроенергію онлайн;
- контактна інформація та режим роботи центрів обслуговування клієнтів.
Чому варто розпочати роботу або зареєструватися в особистому кабінеті споживача вже зараз?
- доступ до інформації 24/7 (цілодобово, без вихідних);
- перегляд, завантаження та оплата рахунку у будь-який зручний для Вас час.