Переваги товарної реклами в Google Shopping та як підготувати сайт до її запуску

Даний варіант являється зручним інструментом, принцип якого полягає в можливості оцінити пропозиції різноманітних сайтів. Після вводу запиту, користувачу доступні оголошення з товарами, які його цікавлять. Товарна реклама в Google Shopping відрізняється певними відмінностями, наприклад, фото, що привертають увагу, вартість та іншу важливу інформацію (опис окремої продукції, оптимізацію витрат, різницю ціни тощо). Гарантує помітне збільшення продажів в рамках встановленого бюджету. Для розвитку рекомендуємо звертатися до компанії Netpeak, яка допоможе у збільшенні кількості замовлень у вашому магазині. Ви залишитеся задоволені кількістю обслуговування та результатом.

Переваги

Google Shopping має декілька переваг стосовно бізнесової діяльності:

  1. Висока конверсія – після перегляду пропозицій від продавців, користувачу надається можливість обрати відповідний за умовами для себе варіант. Виходячи з того, що покупці виконували пошук продукції без допомоги, після запуску реклами можуть з’являтися різні заявки.
  2. Активні клієнти – рекламна компанія налаштована на цільову аудиторію і показується тільки у випадку збігу з бажаною інформацією. Ви отримаєте користувачів, які готові до покупок.
  3. Економічне залучення аудиторії – даний варіант важливий, якщо у вас обмежений бюджет. Різниця вартості між товарною та контекстною рекламою складає приблизно 50%.
  4. Оптимізація усіх витрат – вам не треба після запуску налаштовувати показ та виконувати коригування оголошень. Вони формуються повністю автоматично, регулярно оновлюються. Усі покази відбуваються за певними фразами та ключовими словами.
  5. Гнучкі налаштування – демонстрація реклами відбувається як по окремому вид продукції, так і по категоріях.

Товарна реклама забезпечує підвищений відсоток клікабельності та високу конверсію. Підготовка до неї полягає у відповідності магазину до вимог пошукових систем. Сам процес абсолютно не складний, але краще доручити його професіоналам з Netpeak https://netpeak.ua/ua/services/ppc/.

Переваги товарної реклами в Google Shopping та як підготувати сайт до її запуску

Етапи підготовки

Фахівці виконують деякі кроки, завдяки яким сайт підгодовується до старту товарної реклами:

  • вивантаження сайту з інформацією стосовно конкретних пропозицій;
  • вилучення товарів, які суперечать політиці пошукових систем;
  • внесення необхідних правок для виконання модернізації;
  • налаштування аккаунту;
  • запуск показу усіх оголошень;
  • робота стосовно управління рекламою та надання на всіх етапах супроводу.

Виходячи з усього вищесказаного, можна зробити висновок, що Google Shopping являється інструментом, який пропонує вигідну демонстрацію пропозицій з фото та цінами, завдяки чому спрощується вибір бажаного товару. Вартість більш вигідна у порівняні з контекстною рекламою. Завдяки оптимізації рекламних компаній та покращення своїх показників (завжди актуальна інформація про наявність та вартість товару), ви можете суттєво підвищити впізнання та лояльність бренду.

Share this post

нет
scroll to top