Протягом минулого тижня в системі контакт-центру «15-80» КП “ЦУІТ” зареєстровано 9713 звернень громадян. Велика кількість звернень обумовлена стартом опалювального сезону.
Найбільше заявок стосувалися таких проблем:
- з інженерними мережами (у тому числі опаленням) – 6521;
- щодо служби обслуговування електромереж – 1315;
- з магістральними водоводами -1057 .
Окрім зареєстрованих звернень, працівники контакт-центру надали понад 8 тисяч консультацій, з яких 4216 стосувались запуску опалення та ремонтних робіт на мережах.
Також протягом тижня отримано 50 подяк на адресу самого контакт-центру та різних надавачів послуг.
З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 114 тисяч звернень.
Передати звернення можна в режимі 24/7 через електронні сервіси та за номерами телефонів:
- сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/
- чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot
- 1580 (зі стаціонарного)
- (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.
Джерело: Запорізька міська рада
Сообщение Понад 10000 звернень на «15-80» за тиждень появились сначала на Газета МИГ.