ПриватБанк може заблокувати рахунок клієнта, якщо той знехтує банківським повідомленням з проханням надати документальне підтвердження джерел своїх доходів. Українці, які стикалися з подібними ситуаціями, залишають свої скарги на фінустанову у мережі.
Про це повідомляє top.today.ua. Так, на форумі Міністерства фінансів є відгук від чоловіка, який розповів, як ПриватБанк розірвав із ним договір та заблокував доступ до банківської картки, передає «Акцент».
Банк розірвав стосунки із клієнтом через те, що він не відреагував на повідомлення. У повідомленні нібито йшлося про необхідність надання документального підтвердження джерел прибутків. Оскільки реакції не було, банк пішов на крайні заходи. У свою чергу, чоловік зазначив, що не отримував жодного повідомлення.
Коли клієнт звернувся до ПриватБанку, йому пояснили, що кошти заблоковані через відсутність реакції на прохання банку. У клієнта були на руках усі документи, що підтверджують легальність походження коштів, і він готовий був надати їх, проте фінустанова не розблокувала рахунок і не відновила розірваного договору. Заморожені кошти банк зобов’язався перерахувати з цього приводу іншого банку.
Чоловік запевняє, що він не бачив жодних повідомлень від банку і сумнівається, що ПриватБанк йому щось надсилав. Він обурений діями банку і вважає таку поведінку непрофесійною.
“Ніяких повідомлень банк мені не пересилав. Замість того, щоб набрати клієнта і повідомити, що він має надати документальне підтвердження джерела доходів, то вони одразу блокують рахунок. Це як мінімум не професійно з боку банку. Коли я приніс усі документи, які хотіли у банку , мені все одно не розблокували рахунок, а повідомили, що кошти буде перераховано на рахунок іншого банку”, — сказано в скарзі. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/privatbank-blokuye-rahunki-kliyentiv-cherez-novu-prichinu/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook