Скандал щодо «привілеїв для своїх» у роботі територіального центру комплектування (ТЦК) та соціальної підтримки (СП) у Луцьку є викривленням справжньої ситуації. Черговість обслуговування варіюється залежно від типу послуг.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram-канал Волинського обласного ТЦК та СП.
Для «своїх» поза чергою
Нещодавно Луцький ТЦК звинуватили у тому, що працівники військкомату нібито заводять без черги «своїх» людей, коли іншим доводиться стояти в чергах по декілька годин.
Реакція Волинського обласного ТЦК
Як відзначили в ОТЦК, відео, яке розповсюджується мережею, є викривлення справжньої ситуації, оскільки кожен громадянин, який звертається до центру — отримує послуги у порядку черги.
«Черговість обслуговування може варіюватися в залежності від типу послуги, яку потрібно отримати. Якщо особа прийшла, аби виготовити документи — це є одна черга, якщо ж громадянин отримав повістку — це інша черга, якщо ж особа прийшла подати чи забрати документи щодо відстрочки — це ще дві додаткові черги», — пояснили в ОТЦК.
Також Волинський ОТЦК прокоментував втручання адвокатів у процес мобілізації та проходження військово-лікарської комісії. Їх закликали не заважати процесу, оскільки:
процедури мобілізації та медичного огляду мають спеціалізований характер й вимагають відповідних знань та навичок, якими володіють уповноважені особи й фахівці;
втручання може призвести до порушення об’єктивності та незалежності процесу мобілізації та медичного огляду;
процеси мобілізації та медичного огляду мають важливе значення для національної безпеки, у зв’язку з чим їх дотримання повинно бути поза впливом зовнішніх осіб;
особи, які мають право на відстрочку, повинні особисто подавати документи на ім’я голови комісії ТЦК та СП.
Нагадаємо, РБК-Україна писало про те, що командування Сухопутних військ Збройних сил України запустило електронну чергу для ТЦК й СП ще у середині травня нинішнього року.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.