Вчора, 8 квітня, відбулася гаряча телефонна лінія, яку провела очільниця міської ради Регіна Харченко. Сьогодні вона розповіла, з якими проблемами та скаргами зверталися до неї запоріжці.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.
За словами Харченко, люди звертались із різними питаннями. Частина — особисті, частина — ті, що стосуються всього міста.
Найбільше говорили про благоустрій. Люди порушували тему відновлення територій після ремонтів, стан парку «Придніпровський», зарості комишу в одному з дворів Дніпровського району. Також були дзвінки щодо роботи керуючих компаній та ліфтів у багатоповерхівках.
Звичні речі, які щодня впливають на комфорт і якість життя, – розповіла пані секретар міської ради.
Також хтось із запоріжців висловив цікавість до поїздки в Бельфор, міста-побратима у Франції.
Харченко розповіла по телефону про перші домовленості в освіті, культурі, інфраструктурі. І
The post Регіна Харченко розповіла, на що скаржилися запоріжці під час гарячої лінії first appeared on Портал Акцент.