Різні покази — куди звертатися запоріжцям, які отримують платіжки за світло з неправильними даними

Різні покази - куди звертатися запоріжцям, які отримують платіжки за світло з неправильними даними

В обленерго пояснили, чому покази в платіжках за світло можуть бути вищими за реальні, і що з цим робити

Буває, що покази у квитанціях за електроенергію не збігаються з реальними. Чому так відбувається, і як діяти, розповіли у пресслужбі «Запоріжжяобленерго».  

Читайте також: Чат-боти, телефони та особисті кабінети — де запоріжцям передати покази лічильників

Згідно з законодавством, споживач зобов’язаний передавати покази електролічильника у термін протягом останніх 2 днів поточного місяця плюс 3 перших днів наступного місяця.

Покази необхідно передавати за номером договору, укладеним із ПАТ «Запоріжжяобленерго» (так званий «старий» номер рахунку).

Якщо ПАТ «Запоріжжяобленерго» не отримує ваші покази у встановлений термін, або покази були передані за номером особового рахунку з квитанції і не були зараховані нашим програмним комплексом, відповідно до вимог законодавства ми зобов’язані самостійний здійснити розрахунок ваших показів за середньодобовим споживанням.

Цей розрахунок може не співпадати із вашими реальними показами.

Як це виправити:

  • Електронною поштою: надішліть ваші фактичні покази на електронні скриньки pokaz@zoe.com.ua або IKC@zoe.com.ua;
  • Телефоном: зателефонуйте до кол-центру за номером 0-800-304-502 – оператори допоможуть вирішити це питання;
  • Через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго»: зайдіть на сторінку «Передати покази» за посиланням: https://www.zoe.com.ua/pokazania.php, заповніть форму та передайте ваші фактичні покази лічильника;
  • Завітайте до Центрів обслуговування споживачів та покладіть ваше звернення на корегування показів до встановленої там спеціальної скриньки (зразок заповнення звернення – безпосередньо на скриньці).

Більш детальна інформація щодо корегування показів — за посиланням.

Джерело

Share this post

нет
scroll to top