Розвиток соцпослуг, цифровізація та робота Центрів життєстійкості: міністерка соцполітики відвідала Запоріжжя

Збільшення соціальних послуг для запоріжців, програми для внутрішньо переміщених осіб та розвиток Центрів життєстійкості.  Такими були головні питання робочої поїздки, яку здійснила міністерка соціальної політики України Оксана Жолнович у Запоріжжя. 

У Запоріжжі посадовиця ознайомилась із роботою Центру життєстійкості. Там працюють громадські організації, соціальні працівники та психолог. Тут люди можуть отримати психосоціальну підтримку. Також діяльність центру спрямована на розвиток батьківського потенціалу, підтримку ветеранів, військовослужбовців та членів їх родин. За пів року до Центру звернулось понад 1100 осіб.

– Центри життєстійкості – це наша нова послуга, яка покликана допомогти людям. Із працівниками запорізького центру ми говорили, які є успіхи, які виклики. Важливо побачити, як реалізується ця послуга, оскільки ми хочемо масштабувати її на всю Україну, – повідомила Оксана Жолнович.

Вимушена переселенка із Маріуполя Ангеліна створила бізнес у прифронтовому Запоріжжі. Про те, як стала бізнесвумен, Ангеліна розповіла Оксані Жолнович.

– На кошти з гранту купили необхідне обладнання для двох закладів. Ми спеціалізуємось на приготуванні страв азійської кухні. У закладах працевлаштовано 70 осіб, 20 із яких – вимушені переселенці, – поділилася власниця закладів у Запоріжжі Ангеліна.

Міністерка розповіла про можливості для бізнесу завдяки працевлаштуванню людей з інвалідністю. Внутрішньо переміщеним особам надається й інша фінансова допомога. Для них доступна програма «Муніципальна няня». Також міністерство соцполітики України розробило новий інструмент – «Соціальна оренда», що передбачає субсидію на винайм житла. Ініціатива проходить фінальні погодження в Уряді.

Посадовиця відвідала сервісний центр Пенсійного фонду України в одному із районів Запоріжжя. Там вона поспілкувалась із працівниками щодо особливостей їхньої роботи.

– Зараз ми працюємо над тим, щоб цифровізувати виплати. Щоб людині потрібно було менше різних довідок приносити. І самим працівникам менше працювати з тим, щоб ці документи сканувати, збирати, формувати папочки. Для цього відбувається обмін даними між усіма соціальними системами. Ми прагнемо зробити максимально простим механізм роботи як фахівців у соцсфері, так і для людей, які звертаються за допомогою, – підсумувала Оксана Жолнович.

 

 

.

.

 

Share this post

нет
scroll to top