Що робити мешканцям Запоріжжя, якщо виникла аварійна ситуація в квартирі

Запорізькі комунальники в цілодобовому режимі виконують завдання, необхідні для усунення аварійних ситуацій у житловому фонді міста. Вони безкоштовно обслуговують усі аварійні випадки в будинках, незалежно від форми власності.

Про це запевняє пресгрупа мерії Запоріжжя.

Контакт-центр «15-80» наразі працює у штатному режимі — звернення від громадян приймаються цілодобово за телефоном. Подати заявку можна і онлайн. До того ж оператори не тільки реєструють звернення, а й надають консультації людям.

Крім того, кожен житель Запоріжжя може зареєструватися на порталі «Контакт-центр «15-80», зареєструвати свій особистий кабінет, і в режимі онлайн, в електронному вигляді надавати звернення, таким чином економлячи свій час — не треба додзвонюватися і чекати, коли оператор підніме слухавку.

Також містянин може відслідковувати стан свого звернення, і всі ці звернення зберігаються в особистому кабінеті самого заявника.

Звернутися до контакт-центру можна за телефонами 061-787-1580, 050-414-1580, 067-656-1580 або 1580 зі стаціонарного телефону.

«У разі непідтвердження заявником проведення робіт, або при неякісному їх виконанні формується повторне звернення. Заявка не закривається, її відправляють на доопрацювання виконавцю», — інформує мерія Запоріжжя.

Источник: https://forpost.media/glavnoe/shcho-robyty-meshkantsiam-zaporizhzhia-iakshcho-vynykla-avariyna-sytuatsiia-v-kvartyri.html

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top