Що треба знати споживачам про ремонт побутової техники

Держпродспоживслужба нагадує, що послуги по ремонту побутової радіоелектронної апаратури, а також побутових машин і приладів регламентуються, зокрема, Правилами побутового обслуговування населення, якими визначено наступне.

Приймання замовлення. Під час приймання замовлення у присутності споживача виконавець визначає перелік несправностей виробу, включно з видимими, а також складає список необхідних запасних частин, блоків, вузлів і матеріалів. Остаточний перелік узгоджується зі споживачем у процесі виконання ремонту.

Місце та умови ремонту. Ремонт може здійснюватися у майстерні або за місцем експлуатації виробу. Місце виконання визначається виконавцем з урахуванням складності ремонту, необхідності повторних випробувань чи використання стаціонарних приладів.

Видача відремонтованих виробів. Вироби видаються споживачу після перевірки їх працездатності у повному обсязі замовлення. При необхідності вони можуть містити пломбу виконавця, якщо це передбачено нормативними актами.

Якщо під час ремонту замінюються складові частини з гарантійними зобов’язаннями виробника, споживачу видається документ, який підтверджує наявність цих зобов’язань.

Невивезені вироби. Якщо споживач не забирає відремонтовану техніку у визначений строк, виконавець має право через шість місяців після дворазового письмового нагадування реалізувати виріб.

Сообщение Що треба знати споживачам про ремонт побутової техники появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top