Використання штучного інтелекту (ШІ) стає популярним серед шукачів роботи, але це також створює нові проблеми для роботодавців. Завдяки інструментам генеративного ШІ, таким як ChatGPT, кандидатам стало простіше створювати резюме. Проте, це призвело до одноманітності заявок, що ускладнює відбір серед конкурентів.
Багато претендентів використовують готові шаблони, які лише мінімально змінюють, через що їхні резюме виглядають схожими. Ясно, що нові технології полегшили та пришвидшили створення складних резюме та супровідних листів, які відрізняються від нудного шрифту Times New Roman на порожній сторінці формату А4.
Та шаблонні відповіді, згенеровані ШІ, часто містять схожі фрази і навіть плагіат, що призводить до автоматичних відмов роботодавців.
«Кожен має справу з морем однаковості, де створюваний контент має тенденцію виглядати й відчуватися однаково», – говорить Говінд Балакрішнан, старший віце-президент Adobe Express, творчої платформи.
Ця модель швидко призвела до однорідності заявок на роботу, де більшість резюме та супровідних листів мають схожий формат і часто позбавлені індивідуальності.
Частково це пояснюється тим, що багато кандидатів просто вибирають один із попередньо встановлених шаблонів резюме, запропонованих постачальником програмного забезпечення. Їх можна налаштувати за допомогою тексту та зображень, але вони виглядають схожими. Однак останнім часом Балакрішнан каже, що він бачить «зростаючу кількість користувачів, які приходять і роблять щось нове», наприклад додають анімації до своїх резюме або створюють відеододатки.
«Ми всі знаємо, як важко виділитися та привернути увагу людей, особливо коли рекрутери обмежені часом і переповнені майже однаковими резюме”, – зазначає Балакрішнан, але він радить користувачам бути уважними, експериментуючи з новими форматами заявок.
Важливо представити себе максимально візуально переконливим способом.
Фото: FT
Сообщение Штучний інтелект створює одноманітні резюме: що робити? – FT появились сначала на Газета МИГ.