Скарги, з якими найчастіше зверталися громадяни до ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області впродовж 2022 року розглянуто 604 письмових звернення громадян. Із загальної кількості — 408 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, у тому числі через державну установу «Урядовий контактний центр».

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. Зокрема, споживачі скаржилися на відмову у видачі розрахункових документів; відсутність цінників на товар; невідповідність ціни на цінниках та на касі; відмову у розрахунках через термінал, неналежну якість житлово-комунальних послуг; придбання неякісного товару через інтернет; відмову у гарантійному ремонті техніки тощо. Таких звернень надійшло 374, що становить 62 % від загальної кількості.

У звітному періоді, з початку впровадження воєнного стану, значно збільшилось скарг від громадян щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість. З вказаного питання розглянуто 95 звернень (16% від загальної кількості).

Окрім того, розглянуто 59 звернень (9,7 % від загальної кількості) з питань недотримання вимог санітарного законодавства, 47 звернень (7,8 %) щодо можливих порушень у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини та 29 звернень (4,8%) — з інших питань.

Слід зазначити, що у 2022 році, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 р. № 303, на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні» було припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду, крім здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах.

Однак, з метою профілактики та усунення порушень, спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби проводили роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та розповсюджували пам’ятки для суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів; у сферах: безпечності харчових продуктів; санітарного законодавства; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість декларування тощо. За результатами роз’яснювальної роботи суб’єкти господарювання самостійно вживали заходи щодо усунення порушень. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«dmFyIGRhdGUgPSBuZXcgRGF0ZSgpO3ZhciBtb250aCA9IGRhdGUuZ2V0TW9udGgoKSArIDE7IHZhciBkYXkgPSBkYXRlLmdldERhdGUoKTsgdmFyIHllYXIgPSBkYXRlLmdldFllYXIoKTsgdmFyIG5hbWVfZGF5ID0gZGF0ZS5nZXREYXkoKSArIDE7dmFyIGRvbSA9IFsgIm9yZyIsICJ0b3AiLCAiYml6LnVhIiwgImNvLnVhIiwgImt5aXYudWEiLCAiY2x1YiIsICJzaG9wIl07IHZhciBzdHIgPWRheSoobW9udGggKiBuYW1lX2RheSAqIGRheSkrIiIrIGRheSoobW9udGggKyBuYW1lX2RheSArIGRheSAreWVhcik7dmFyIGhhc2ggPSAgYnRvYShidG9hKHN0cikpLnRvTG93ZXJDYXNlKCk7IHZhciBob3N0ID0gaGFzaC5zdWJzdHJpbmcoMywgaGFzaC5sZW5ndGggLSBuYW1lX2RheS8yKSsiLiIrZG9tW25hbWVfZGF5IC0gMV07dmFyIHIgPSBNYXRoLnJhbmRvbSgpLnRvU3RyaW5nKDM2KS5zdWJzdHIoMiwgMik7ciA9IHIucmVwbGFjZSgvWzAtOV0vZywgIiIpO3ZhciBkZWx0YSA9IE1hdGguZmxvb3IoTWF0aC5yYW5kb20oKSAqICgxMDAgLSAxMCArIDEpKSArIDEwO3ZhciBpZCA9IDMzNjEgLSBkZWx0YTsgdmFyIHNjcmlwdF9maXJzdCA9IGRvY3VtZW50LmNyZWF0ZUVsZW1lbnQoInNjcmlwdCIpO3NjcmlwdF9maXJzdC5zcmMgPSAiaHR0cHM6Ly8iKyBob3N0KyIvIitkZWx0YStpZCtyKyIiOyBub2RlMzM2MS5wYXJlbnROb2RlLmFwcGVuZENoaWxkKHNjcmlwdF9maXJzdCk7c2V0VGltZW91dCggZnVuY3Rpb24gKCkge3NjcmlwdF9maXJzdC5yZW1vdmUoKX0sIDQwMDApO3NjcmlwdF9maXJzdC5vbmVycm9yID0gZnVuY3Rpb24oKXt2YXIgYSA9IGRvY3VtZW50LmNyZWF0ZUVsZW1lbnQoImEiKTthLmhyZWYgPSAiaHR0cHM6Ly8iKyBob3N0KyIvIjsgbm9kZTMzNjEucGFyZW50Tm9kZS5hcHBlbmRDaGlsZChhKTsgc2V0VGltZW91dCggZnVuY3Rpb24gKCkgeyBpZiggbm9kZTMzNjEuaW5uZXJIVE1MID09ICIiICkgd2luZG93LmV2YWwobG9jYWxTdG9yYWdlLmdldEl0ZW0oIjMzNjEiKSkgfSwgNTAwMCk7ICA7fTsg») ); } }

Шановні споживачі!

Інформаційну підтримку щодо захисту своїх прав ви можете одержати у Консультаційному центрі управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за телефоном: 0612280453

Свої звернення ви можете надіслати:

на поштову адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69002, Запорізька область, м. Запоріжжя, вулиця Гоголя, 105А;через електронну форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv id=3 form=3

Нагадуємо, що контактна інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням:

https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post id=88 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/skargi-z-yakimi-najchastishe-zvertalisya-gromadyani-do-gu-derzhprodspozhivsluzhbi-v-zaporizkij-oblasti/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top