Дві жінки зробили покупки в одному й тому ж інтернет-магазині, проте залишилися і без грошей, і без товару
До чергової частини Запорізького районного управління поліції звернулася 28-річна дівчина. Вона розповіла, що замовила гаджет через один з інтернет-магазинів, який знайшла в Instagram, натомість лишилася і без товару, і без грошей. Про це повідомили в Запорізькому районному управлінні поліції.
Читайте також: У Запоріжжі рієлторка разом зі спільниками переписувала на себе чужі квартири
Продавець пообіцяв, що товар буде доставлений протягом 7 днів, і жінка погодилася здійснити передплату. Однак після закінчення цього терміну товар не надійшов, і зв’язатися з продавцем вона вже не змогла — її заблокували. Сума збитку становить майже 6 000 гривень.
Раніше, в аналогічній ситуації, 34-річна жінка замовила товар на суму 17 000 гривень в тому ж самому інтернет-магазині, здійснила передоплату, але товар так і не отримала.
Щоб уникнути шахрайських схем в Інтернеті, варто дотримуватися кількох простих правил, які допоможуть зберегти ваші кошти та уникнути неприємних ситуацій:
- Завжди перевіряйте відгуки про продавця та шукайте додаткову інформацію в незалежних джерелах.
- Остерігайтеся надто вигідних пропозицій: Якщо ціна товару значно нижча за ринкову, це може бути сигналом шахрайства.
- Не рекомендується перераховувати кошти на невідомі рахунки. Найбезпечніше — використовувати опцію оплати при отриманні товару.
- Якщо магазин існує лише в соцмережах без офіційного вебсайту або контактних даних, це привід для занепокоєння.
Поліція закликає громадян бути обережними та звертатися до правоохоронних органів, якщо ви стали жертвою шахрайства.
Ми писали, що у Запоріжжі відкрили центр протидії шахрайствам — як туди звернутись.
Джерело