“Смачно, бо на дрони!”: як закладу харчування долучитися до благодійної кампанії по збору коштів на дрони для ГУР?

7 вересня Фонд “Сучасна Україна” за сприяння Головного управління розвідки МО України запустив всеукраїнську благодійну кампанію “Смачно, бо на дрони!”. Її ідея проста й водночас цікава: заклади харчування по всій країні об’єднуються, щоб разом зібрати кошти на дрони для українських розвідників — тих, хто першими бачить загрози й допомагає захищати державу.

Як це працює?

Коротко: ресторани збирають кошти на SECRET BOXи. Фонд “Сучасна Україна” у координації з ГУР формує ці BOXи — наповнює їх дронами, готовими до роботи, і передає безпосередньо розвідникам.

Вартість одного SECRET BOX становить 50 000 грн, а його наповнення завжди унікальне й підбирається під конкретні потреби підрозділу. Адже завдання, напрямки роботи та навіть пора року впливають на те, яка саме техніка потрібна військовим у конкретний момент.

Кожен заклад може підібрати зручний для себе формат участі у кампанії Можна:

  • створити в меню розділ “Збери SECRET BOX” із 10–20 позицій, частина коштів від яких іде на формування  комплекту;
  • перераховувати відсоток від денного чи тижневого доходу;
  • передавати повну вартість окремих страв або напоїв як донат;
  • зробити прямий внесок — частково чи повністю покрити один або кілька BOXів;
  • організувати спеціальний благодійний захід: вечерю, дегустацію, гастро-вечірку чи кулінарний майстер-клас.

Що більше SECRET BOXів вдасться зібрати, то менше шансів залишиться у ворога.

Хто вже долучився до кампанії?

До кампанії вже долучилося понад 30 закладів. Серед них: паб “Пивний кальмарчик”, сімейна ресторація “Три Миколи”, ресторан “Мідь”, ресторан Sfera, ланч-кафе “Релакс” у Тернополі; ресторан Maison у Миколаєві, Jela café, бар HOTEL13, Lucky, “Гамак” у Києві, WOK BOX та ресторан “Веранда” у Чернігові, MOJO Sky Garden та MOJO HALL FAMILY у Луцьку, CoffeeTost у Чернівцях, “Лімкенче”, “Грузинські традиції” та “Саке” в Ужгороді, кав’ярня “Ваніль” у Кропивницькому, Couple Coffee у Харкові, бургер-паб “Ржавий Краб” в Одесі, студія десертів La Tarte у Черкасах. Окрім того, до ініціативи приєдналися 9 закладів мережі “Балувана Галя” в Чернігові, Житомирі, Черкасах та Києві. Переглянути детальніше та знайти сторінки у соцмережах цих закладів можна на мапі — на сайті. 

Водночас ми ведемо перемовини ще з десятками ресторанів, і щодня до ініціативи приєднуються нові учасники.

У київському закладі Jela café кажуть: “Ми вирішили долучитися до кампанії “Смачно, бо на дрони!”, бо переконані: сьогодні кожен бізнес в Україні має бути не лише про прибуток, а й про відповідальність. Наш заклад працює завдяки тому, що Збройні Сили захищають країну. І якщо ми можемо допомогти їм швидше наблизити перемогу, ми просто зобов’язані це робити”.

“Ми з радістю стали частиною цієї ініціативи,  адже дуже хочеться якнайшвидшої перемоги. А для цього потрібно працювати всім. Оскільки у нас асортимент постійно оновлюється, в акції беруть участь різні десерти (обираємо з найвищою ціною). В перший же день акції декілька акційних позицій були розпродані”, — коментує власниця студії десертів La Tarte у Черкасах Марина Береза.


The post “Смачно, бо на дрони!”: як закладу харчування долучитися до благодійної кампанії по збору коштів на дрони для ГУР? first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет
scroll to top