За рік до контакт-центру 15-80 надійшло понад сто тисяч звернень
За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», протягом року до контакт-центру надійшло 126 758 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями.
Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Про це повідомили на сайті Запорізької міськради.
Читайте також: Встигли до Нового року — у головному парку спального району Запоріжжя завершили ремонт (фото)
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
- Інженерних мереж – 31554;
- Служби обслуговування електромереж – 26109;
- Магістральних водоводів зовнішніх мереж – 21665;
- Благоустрою прибудинкової території – 10033;
- Надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 9889.
Було отримано 1 841 подяку на адресу контакт-центру та надавачів послуг.
Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
— через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
— через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
— за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
— за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).
Раніше ми писали, що у Запоріжжі завершують монтаж трьох когенераційних установок.
Джерело