Ті, хто передбачають майбутнє: як працюють метеорологи

Запорізький аеропорт. Повітряні ворота міста. Щодня – вильоти і посадки літаків. Робота авіації напряму залежить від погодних умов. Тож тут працює метеорологічна станція. Журналістам TV5 вдалося потрапити на окремі об’єкти. І перший – це так званий метеолокатор. Тут спостерігають за хмарами. Радіус виявлення локатора – 300 км, програма розрахована на 200. На екран монітора вивели дані за літній день, коли є можливість показати погодні явища. Цикл спостережень – 15 хвилин. Усі дані з нього передають кожні пів години, оперативно й чітко. З 2003-го року локатор працює в автоматичному режимі, а до цього – в ручному, що вимагало в 2-3 рази більше часу.

Ще один важливий для цієї роботи прибор — прилад, що вимірює видимість. Це необхідно для забезпечення зльоту і посадки літаків. Такі прилади працюють також цілодобово, і дані передаються кожні півгодини.

Вимірюють тут і температуру ґрунту, і висоту снігового покриву, і визначають кількість опадів.

Прогнозування – одне з головних завдань метеослужби. І в авіації – теж. Над цим працюють синоптики. Осінньо-зимовий період, за словами синоптиків, прогнозувати найбільш складно. Використовують всі доступні джерела та дані. Сьогодні 100-відсоткових прогнозів дати ніхто не може, але в авіації вони мають бути максимально наближеними до цієї цифри.

Регулярні метеоспостереження на аеродромі «Запоріжжя» передаються і в Український гідрометцентр. Так, у комплексній роботі, і виникає картина погоди – і для тих, хто збирається в небо, і для всіх, кого просто цікавить погода за вікном.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/ti-hto-peredbachayut-majbutnye-yak-pratsyuyut-meteorologi/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top