У «Дії» будуть доступні п’ять нових послуг: деталі

Незабаром у «Дії» будуть доступні п’ять нових сервісів, серед яких реєстрація шлюбу в кілька кліків та цифрові версії документів.

Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров для Liga.net.

Зазначається, що на сьогодні команда Мінцифри працює над понад 100 нових послуг. Зокрема уже розпочався бета-тест шлюбу онлайн, проходить закрите тестування електронного бронювання, стартував набір на бета-тестування свідоцтв про народження, шлюб, розлучення та зміну імені. 

Шлюб онлайн

Це революційний сервіс, який дозволить одружитися всього в кілька кліків. Україна — перша країна у світі, у якій буде доступна реєстрація шлюбу через мобільний застосунок. Наречені подають заяву в застосунку, засвідчують її Дія.Підписом. Після цього в зазначену дату під’єднуються до відеоконференції з реєстратором ДРАЦС і проходять звичний ритуал одруження, але в онлайн-форматі. Свідоцтво про реєстрацію шлюбу можна замовити доставкою Укрпошти у відділення або кур’єром.

Електронне бронювання

Спільно з Мінекономіки та Міноборони розробляється сервіс електронного бронювання на порталі «Дія». Електронне бронювання буде доступне для першої категорії підприємств — критично важливих і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Якщо раніше оформлення бронювання могло тривати тижнями, то на порталі Дія знадобиться всього година.

Свідоцтва про народження, шлюб, розлучення, зміну персональних даних

У «Дії» з’являться цифрові версії свідоцтв про народження дітей, шлюб, розлучення та зміну імені. Ці документи будуть автоматично доступні в застосунку та стануть у пригоді в разі оформлення на роботу, підтвердження зміни прізвища чи оформлення пільг.

Відображення дозволу на зброю

Спільно з МВС розробляється функція відображення інформації про дозвіл на зброю та можливість в кілька кліків замовити витяг з Єдиного реєстру зброї.

Дія.Підпис для юридичних осіб

Дія.Підпис дозволить підписати документ, авторизуватися на сайті чи підтвердити купівлю квитків на потяг. Це має значно прискорити роботу бізнесу, спростити процеси та зробити дії підприємців більш прозорими.

Раніше журналісти Акценту розповідали про нову можливість реєстрації українців в електронній системі охорони здоровʼя та заключення декларації з сімейним лікарем або розірвання її через «Дію».

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top