В Україні внесли зміни в процес бронювання від мобілізації та надання відстрочок. Подекуди отримання необхідних документів стало більш доступним.
Так, у Резерв+ стали доступні відстрочки для людей з інвалідністю. Оформити її можуть не лише ті, чиї дані є в реєстрі Пенсійного фонду України, а й ті, хто зареєстрований у Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС).
Як подати запит на відстрочку:
- Натиснути на три крапки на головному екрані застосунку Резерв+.
- Оберіть “Подати запит на відстрочку”.
- Виберіть відповідну категорію.
Після цього користувач отримає сповіщення про результат розгляду запиту. Якщо система не знайде даних у реєстрі, варто звернутися до Управління соціального захисту населення за місцем проживання.
Загалом, функція подання запиту на відстрочку у Резерв+ працює з осені минулого року. Вона доступна для:
- осіб з інвалідністю, які мають пенсійне посвідчення ПФУ;
- студентів, аспірантів і докторантів;
- багатодітних батьків, які виховують трьох дітей до 18 років у спільному шлюбі.
Окрім цього, Уряд нещодавно запровадив нові правила бронювання військовозобов’язаних працівників критичних підприємств.
Що змінилося з 1 квітня:
- Бронювання можливе лише для підприємств з оновленим статусом критичності.
- Подання заяв виключно в електронному форматі.
- Термін опрацювання заяв – 72 години замість 24.
Таким чином, бронювання за старими правилами більше не діє. Якщо підприємство оновило статус критичності, воно може продовжити бронювання працівників. В іншому випадку – статус необхідно оновити.
Якщо бронювання не оновилося, це може означати, що:
- Роботодавець не подав заявку на повторне бронювання.
- Підприємство не підтвердило або не оновило статус критичності.
Важливо! Всі інші види відстрочок залишаються чинними та не припиняються з 1 квітня. Якщо у підприємства оновлений статус критичності, бронювання можна оформити через портал “Дія”
The post У квітні змінилися правила надання відстрочок і бронювання: що потрібно знати first appeared on Портал Акцент.