У вересні оператори Контакт Центру 1580 кожні три хвилини отримували нову заявку (СТАТИСТИКА)

Контакт-центр 1580 у Запоріжжі: 12 215 звернень у вересні.

У вересні до Контакт-центру 1580 надійшло 12 215 звернень від мешканців Запоріжжя. Це означає, що кожні 3-3,5 хвилини фахівці Контакт-центру отримували нову заявку.

Згідно з регламентом, всі заявки громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду та реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.

З початку року в системі Контакт-центру було зареєстровано вже 84 388 звернень.

Найчастіше у вересні запоріжці зверталися з питань:

• Надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
• Магістральних водоводів зовнішніх мереж
• Інженерних мереж
• Служби обслуговування електромереж
• Благоустрою прибудинкової території

Рекордна кількість заявок була зафіксована 23 вересня, після першої зафіксованої атаки росіян керованими авіаційними бомбами по місту Запоріжжя.

Тоді, 22 вересня, в період з 22:19 до 23:04 окупаційна армія рф завдала 6 ударів КАБами по території обласного центру та району. Ворожі боєприпаси влучили по об’єктах цивільної інфраструктури.

Ворожий обстріл авіабомбами понівечив 40 житлових будинків та 10 нежитлових споруд. Було пошкоджено сотні вікон в квартирах запоріжців, покрівлі житлових будинків.

Усього 23 вересня було зареєстровано 1363 звернення.

Що важливо знати

Контакт-центр 1580 не є виконавцем послуг. Фахівці Контакт-центру тільки відслідковують «рух» за заявкою та зв’язуються з заявником для підтвердження виконання робіт.

Як зв’язатися з Контакт-центром 1580

• Телефон: 1580 (зі стаціонарних телефонів)
• Телефони: (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних)
• Телеграм-бот: «Запоріжжя 1580» (за посиланням)
• Особистий кабінет: на порталі Контакт-центру 1580

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top