Як нагадали у міськраді, оператори Запорізького контакт-центру «15-80» працюють на лініях цілодобово – без перерв та без вихідних.
Протягом вересня до системи міського контакт-центру «15-80» надійшло 12215 звернень. Тобто виходить, що кожні 3-3,5 хвилини приймалося нове звернення.
Згідно регламенту роботи контакт-центру «15-80», всі заявки громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.
Усього з початку року в системі було зареєстровано 84388 звернень.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях вересня, стосувалися:
– надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення;
– магістральних водоводів зовнішніх мереж;
– інженерних мереж;
– служби обслуговування електромереж;
– благоустрою прибудинкової території.
Важливо! Контакт-центр «15-80» не є виконавцем послуг. Фахівці центру лише приймають заявки, передають їх виконавцям, відслідковують «рух» по заявці та зв’язуються з заявником для підтвердження виконання робіт.
Передати заявку до контакт-центру “15-80” можна наступними способами:
– 15-80 (зі стаціонарних телефонів);
– (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних);
– через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;
– Через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua .
Сообщение У вересні понад 12 тисяч запоріжців подзвонили на телефон контакт-центру «15-80» появились сначала на Газета МИГ.