У вересні понад 12 тисяч запоріжців подзвонили на телефон контакт-центру «15-80»

Як нагадали у міськраді, оператори Запорізького контакт-центру «15-80» працюють на лініях цілодобово – без перерв та без вихідних.

Протягом вересня до системи міського контакт-центру «15-80» надійшло 12215 звернень. Тобто виходить, що кожні 3-3,5 хвилини приймалося нове звернення.

Згідно регламенту роботи контакт-центру «15-80», всі заявки громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.

Усього з початку року в системі було зареєстровано 84388 звернень.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях вересня, стосувалися:

надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення;

– магістральних водоводів зовнішніх мереж;

– інженерних мереж;

– служби обслуговування електромереж;

– благоустрою прибудинкової території.

Важливо! Контакт-центр «15-80» не є виконавцем послуг. Фахівці центру лише приймають заявки, передають їх виконавцям, відслідковують «рух» по заявці та зв’язуються з заявником для підтвердження виконання робіт.

Передати заявку до контакт-центру “15-80” можна наступними способами:

– 15-80 (зі стаціонарних телефонів);

– (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних);

– через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;

– Через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua .

Сообщение У вересні понад 12 тисяч запоріжців подзвонили на телефон контакт-центру «15-80» появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top