У Запоріжжі ЦНАП просить продублювати звернення, які могли не надійти через технічний збій

Через ворожий обстріл Запоріжжя, який відбувся в ніч на 1 червня, в роботі одного з провайдерів мережі «Інтернет», який обслуговує міський ЦНАП, спостерігалися проблеми. Як результат поштовий сервіс не встигав обробляти всі листи, які надсилалися до Центру надання адміністративних послуг 1 та 2 червня.

Про це повідомляє КП «Центр управління інформаційними технологіями».

У поштовому сервісі налаштовано автоматичну відповідь, яка сповіщає автора листа про те, що адресат, у цьому випадку міський ЦНАП, отримав лист громадянина. Автори всіх листів, які було прийнято, отримали таку автовідповідь.

Кому треба продублювати лист?

Якщо ви надіслали лист до ЦНАПу першого-другого червня, але не отримали подібну автоматичну відповідь, будь ласка, продублюйте свій лист, — йдеться в повідомленні.

У ЦНАПі зауважують, що наприклад, з 1 по 5 число кожного місяця надсилають листи власники житлових приміщень, які прихистили внутрішньо переміщених осіб на безкоштовній основі, для отримання компенсації витрат. Тому важливо продублювати такі листи. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhi-tsnap-prosit-produblyuvati-zvernennya-yaki-mogli-ne-nadijti-cherez-tehnichnij-zbij/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top