У Запоріжжі хочуть створити нове комунальне підприємство

На сайті Запорізької міської ради з’явився проєкт рішення про створення комунального підприємства «Управління відходами».

Про це повідомляє Акцент з посиланням на документ.

Рішенням планується затвердити статутний фонд комунального підприємства в розмірі 3 801 200 (три мільйони вісімсот одна тисяча двісті) гривень, утворений за рахунок коштів місцевого бюджету.

Які функції виконуватиме підприємство?

Комунальне підприємство опікуватиметься побутовими відходами і буде повинно:

  • укладати за дорученням виконавчого комітету Запорізької міської ради договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами;
  • укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
  • створювати єдину інформаційну базу споживачів для здійснення нарахувань за надану послугу з управління побутовими відходами, обліку стану оплати та заборгованості;
  • проводити претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами;
  • проводити розрахунок середньозваженого тарифу і подавати його у
  • встановленому порядку до виконавчого комітету Запорізької міської ради.

Як повідомив в коментарі 061 директор КП “Комунсантрансекологія” Юрій Дорошенко, на функціонування цього підприємства на рік потрібно 10 млн гривень, а враховуючи несплату населенням за вивіз сміття, то додатково з бюджету потрібно буде ще 9 млн гривень на покриття цієї різниці. Перед запуском підприємству необхідно провести велику роботу: набрати в штат людей, провести їх навчання, запровадити системумоніторингу GPS, щоб відслідковувати, як виконується послуга.

На кошти статуного фонду планують закупити оргтехніку (сервери, ноутбуки,ПК) на суму 1 447 600 гривень, меблі а суму 840 тисяч гривень та два службових легкових автомобілів Renauit Duster на суму 1 513 600 гривень.

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top