На сайті Запорізької міської ради з’явився проєкт рішення про створення комунального підприємства «Управління відходами».
Про це повідомляє Акцент з посиланням на документ.
Рішенням планується затвердити статутний фонд комунального підприємства в розмірі 3 801 200 (три мільйони вісімсот одна тисяча двісті) гривень, утворений за рахунок коштів місцевого бюджету.
Які функції виконуватиме підприємство?
Комунальне підприємство опікуватиметься побутовими відходами і буде повинно:
- укладати за дорученням виконавчого комітету Запорізької міської ради договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з управління побутовими відходами;
- укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
- створювати єдину інформаційну базу споживачів для здійснення нарахувань за надану послугу з управління побутовими відходами, обліку стану оплати та заборгованості;
- проводити претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами;
- проводити розрахунок середньозваженого тарифу і подавати його у
- встановленому порядку до виконавчого комітету Запорізької міської ради.
Як повідомив в коментарі 061 директор КП “Комунсантрансекологія” Юрій Дорошенко, на функціонування цього підприємства на рік потрібно 10 млн гривень, а враховуючи несплату населенням за вивіз сміття, то додатково з бюджету потрібно буде ще 9 млн гривень на покриття цієї різниці. Перед запуском підприємству необхідно провести велику роботу: набрати в штат людей, провести їх навчання, запровадити системумоніторингу GPS, щоб відслідковувати, як виконується послуга.
На кошти статуного фонду планують закупити оргтехніку (сервери, ноутбуки,ПК) на суму 1 447 600 гривень, меблі а суму 840 тисяч гривень та два службових легкових автомобілів Renauit Duster на суму 1 513 600 гривень.