У Запоріжжі комісія розглянула скарги на 8 міських маршрутів: що відповіли перевізники

У Запоріжжі комісія з питань обслуговування автобусних маршрутів розглянула скарги від мешканців міста й вислухала відповіді на них від перевізників.

Про це повідомляє Акцент з посиланням на міськраду.

У складі комісії працюють представники правоохоронних органів та профільних служб – «Укртрансбезпеки», департаменту правового забезпечення, управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку, а також громадськості.

На черговому засіданні комісія вислухала пояснення перевізників стосовно скарг, які надходили від запоріжців впродовж останнього місяця. Зокрема, запросили перевізників, які обслуговують маршрути №96, №58, №75, №54, №89, №70, №14, №67.

Більшість скарг стосувалися:

порушення графіка перевезень, грубого ставлення до пасажирів, технічного стану транспортних засобів, перевищення швидкості тощо.

Найбільше скарг традиційно надходило через відмову в перевезенні пільгових категорій громадян.

Що відповіли на скарги перевізники?

Перевізник ТОВ «Січ Альянс Груп», який обслуговує 96 маршрут, повідомив що у лютому звільнив двох водіїв, на яких надійшли скарги на їх «гарячу телефонну лінію». З іншими водіями, на яких скаржилися пасажири, провів додаткові інструктажі.

На водіїв 75-го маршруту, який обслуговує ТОВ «Запорожградтранс-1», за місяць надійшло чотири скарги. Перевізник зазначив, що усі вони були опрацьовані, а з водіями проведено виховні заходи.

ПрАТ «ЗАТП 12329» обслуговує маршрути №№89, 14 та 70, на які останнім часом надходить багато скарг. Члени комісії вислухали пояснення перевізника та попередили, якщо недоліки та порушення не будуть усунені, реакція буде більш жорсткою — розглядатиметься можливість розірвання договорів.

Під час засідання комісії також було розглянуто випадки, які набули розголосу в соцмережах. Зокрема коли, за словами очевидців, водій маршрутного таксі № 70 нечемно поводив себе з військовим. Перевізник пояснив, що цього водія було відсторонено від роботи до з’ясування обставин. Водій вже надав пояснення своїх дій. Для повного з’ясування обставин перевізник чекає на відповідь заявниці.

Комісія також взяла на контроль перевізника ТОВ «ТК «Спринт», який обслуговує маршрут №67. На їхнього водія нещодавно також була опублікована скарга в одному з Телеграм-каналів. За словами пасажирки, водій перевищував швидкість і необережно кермував. Члени міської комісії оперативно зреагували на цю ситуацію, провели перевірку та поспілкувалися з водієм-порушником. Перевізник вже провів бесіду з цим працівником та планує його звільнення. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhi-komisiya-rozglyanula-skargi-na-8-miskih-marshrutiv-shho-vidpovili-perevizniki/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top