У Запоріжжі тривають перевірки громадського транспорту, який обслуговує автобусні маршрути в місті. Названо найбільш поширені скарги громадян і порушення.
Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.
Комісія проаналізувала скарги громадян починаючи з 1 травня 2024 року. Загалом, було зафіксовано понад 400 скарг громадян щодо порушень правил пасажирських перевезень, умов договорів, укладених з перевізниками.
Основними порушеннями, з якими стикаються мешканці Запоріжжя, виявилися:
- затримки у графіку руху,
- відмови у проїзді для пільгових категорій пасажирів,
- незадовільний стан транспортного засобу,
- неналежна та негідна поведінка водіїв.
Також комісія провела виїзну перевірку якості пасажирських перевезень та стану транспортних засобів. Загалом було перевірено 3 маршрути. За результатами перевірки були виявлені як поширені порушення (відсутність ідентифікатора водія (бейдж) та відеореєстратора салону) так і інші випадки порушень. А саме:
- порушення інтервалу руху (відсутність транспортних засобів на маршруті протягом 45 хвилин),
- відсутність задніх та бокових трафаретів з інформацією про маршрут,
- додаткова інформація про маршрут викладена не на українській мові,
- в салоні транспортного засобу розміщені рекламні матеріали,
- водій перебував на робочому місці у взутті з відкритою п’яткою.
Також, Державною службою України з безпеки на транспорті було складено акти щодо встановлення порушення режиму праці та відпочинку водіїв транспортних засобів з боку перевізника.
В подальшому, за матеріалами проведених перевірок, Комісією буде прийматися рішення щодо притягнення до відповідальності перевізників, аж до ініціювання розірвання договорів надання послуг з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.