У Запоріжжі перевірили 3 міських маршрути через скарги: які порушення виявили

Міська комісія з питань обслуговування автобусних маршрутів перевірила декілька маршрутів громадського транспорту, на які найбільше скаржилися запоріжці.

Про це повідомляє Акцент з посиланням на міську раду.

Скарги переважно стосувалися відмов у пільговому перевезенні, незадовільного стану самих транспортних засобів, ненормативної лайки або ж поведінки з боку водіїв.

Так, днями в одному з місцевих Телеграм-каналів була опублікована скарга пасажирки маршрутного таксі № 67, котрий курсує від кінцевої зупинки «Запорізький дуб» вулицею Перемоги й до 3-го Південного мікрорайону. Жінка розповіла про перевищення швидкості водієм і необережне кермування, що викликало у людей, котрі перебували в цей час у салоні, певні побоювання за свою безпеку.

Суть скарги полягала в тому, що маршрутник неадекватно поводив себе під час поїздки, перевищував швидкісний режим, не зупинявся на зупинках. Багато надходило скарг на цей маршрут на лінію «15-80». Вчора ми виявили чергову скаргу у соціальних мережах — відреагували, виїхали. Вже сьогодні зупинили цю маршрутку, розпочали перевірку. Встановили порушення санітарного стану у салоні, невідповідність класності даного транспортного засобу. Будемо складати Акт з фіксацією всіх порушень, які були виявлені, — зазначила начальниця відділу контролю та виконання судових рішень департаменту правового забезпечення міськради, член комісії Ольга Коломієць.

Зі свого боку водій намагався пояснити причину конфлікту з пасажирами маневруванням серед ям і вибоїн на дорозі. На засідання комісії запросять перевізника для надання відповідних пояснень. Саме він і вирішуватиме, які санкції застосовувати до водія – штраф, або звільнення.

Також у ході рейду провели повторну перевірку ще двох маршрутів — № 80 та № 89, котрі стартують з кінцевої зупинки «Річковий порт». Перший курсує центром міста — через проспект Соборний і до Космічного мікрорайону. Другий — повертаючи з проспекту на вулицю Українську, до Шевченківського району.

Крім візуального обстеження салону й стану транспортних засобів, також перевірили документи: графік роботи маршрутів, наявність водійських посвідчень у водіїв, ліцензій, договорів про надання послуг з перевезення пасажирів, свідоцтв про Державну реєстрацію транспортних засобів та інші.

Знайшли невідповідність класності автобусів, які обслуговують маршрут №80. У 89-го маршруту класність відповідає договірним умовам — це пасажиромісткість і комфортність автобусів. Для перевезень на кожному маршруті передбачена певна класність автобусів, тобто під певну кількість пасажирів, з певними умовами комфорту. 89-й маршрут обслуговується автобусами великої пасажиромісткості і це задовольняє наші договірні умови, — розповів головний спеціаліст відділу організації та контролю пасажирських перевезень на автомобільному транспорті управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку міськради Сергій Волков.

У разі відсутності реагування з боку перевізників – розглядатиметься питання про розірвання договорів з ними. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhi-perevirili-3-miskih-marshruti-cherez-skargi-yaki-porushennya-viyavili/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top