Легендарний запорізький острів Хортиця отримав власну айдентику
Минулого тижня презентували новий брендинг оновленої Хортиці, який стане обличчям острова не тільки в розрізі України, а й на світовому рівні. Зараз брендинг оновленої Хортиці жваво обговорюється, хоча офіційно він ще не прийнятий. Обговорення ще триватимуть.
Розробники брандингу – креативне агентство Вickerstaff.284 вирішили відверто відповісти на питання, які лунають сьогодні на цю тему найчастіше.
Відповіді опублікували на офіційній сторінці Національного заповіднику «Хортиця» у Facebook.
Одне з таких запитань — «Чому все так похмуро?! Все виглядає занадто сумно та містично!» Відповідь на це питання така — «Ми хотіли передати, що острів Хортиця — це глибока, дійсно древня, велика сила. Яку можна та треба розкривати, дізнаватись.» Більше запитань і відповідей за посилання нижче.
Для багатьох українців острів Хортиця асоціюється лише з козацькою епохою нашої історії. Однак новий брендинг розширює межі й виводить на новий щабель розуміння значення головного острова країни, який поєднує правий та лівий береги України.
Нагадаємо, у Запоріжжі був підписаний меморандум між Міністерством культури та інформаційної політики України, Запорізькою обласною державною адміністрацією та групою Метінвест про консолідацію зусиль у відродженні Хортиці. Роботи з реконструкції на Хортиці розпочалися 10 червня.
Читайте также: На Хортиці розширюють дороги: як просувається реконструкція — фото
Сообщение У Запоріжжі відповіли на популярні питання, щодо брендингу оновленої Хортиці появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/u-zaporizhzhi-vidpovili-na-populyarni-pitannya-shhodo-brendingu-onovlenoyi-hortitsi
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook