У Запоріжжі зросла кількість звернень до «Контакт-центру 15-80»

Протягом року — з травня 2023-го по травень 2024-го кількість електронних звернень, що надходять до Контакт центру 1580 через веб-портал 15-80 зросла до 13,5%.

Цьому сприяв перехід «Контакт-центру 15-80» на нове програмне забезпечення власної розробки та інтеграція його з Телеграм-ботом «Запоріжжя 1580», який теж розробили фахівці комунального підприємства «Центр управління інформаційними технологіями» Запорізької міської ради.

Зручність подачі звернення через веб-портал 15-80 і телеграм-бот «Запоріжжя 1580» дозволила зменшити завантаженість контакт-центру прийомом телефонних  звернень.

Робота над удосконаленням програмного забезпечення продовжується постійно.

Детальна інструкція про реєстрацію та створення звернення у телеграм-боті – у відео (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhi-zrosla-kilkist-zvernen-do-kontakt-tsentru-15-80/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top