У «Запоріжжяелектропостачанні» пояснили, чому після сплати кошти не зараховані на особовий рахунок

Таких причин може бути декілька.

1. Призначення платежу вказано неправильно.
Зверніть увагу, що при сплаті рахунків за спожиту електричну енергію в призначенні обов’язково потрібно вказати особовий рахунок та адресу.

Пам’ятайте, що правильно вказаний особовий рахунок та адреса — запорука швидкого та коректного зарахування коштів.

2. Некоректно вказані реквізити одержувача.

Ознайомитись з правильними реквізитами для оплати спожиту електричну енергію можна за посиланням.

Щоб уникнути таких прикрих помилок, радимо бути уважними та обов’язково перевіряти правильність внесення даних при оплаті спожитої електроенергії.

В разі, якщо Ви помітили невідповідності між сплаченими та зарахованими коштами, одразу зателефонуйте за номерами, вказаними на сайті Товариства, або відвідайте центр обслуговування клієнтів ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» і напишіть відповідну заяву для з’ясування причин некоректного зарахування коштів.

Не забудьте додати до звернення копію квитанції про сплату коштів, які не зарахувались на ваш особовий рахунок. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/u-zaporizhzhyaelektropostachanni-poyasnili-chomu-pislya-splati-koshti-ne-zarahovani-na-osobovij-rahunok/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top