До уваги клієнтів ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Під час повітряної тривоги, згідно з вимогами нормативних документів, Центри обслуговування споживачів, Інформаційно-консультаційний центр та «Єдине вікно» НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ прийом відвідувачів.
Також під час повітряної тривоги лінії кол-центру працюють ВИКЛЮЧНО в режимі автовідповідача, зв’язатися із оператором можливо після завершення тривоги.
«Розуміємо, що це – додаткові незручності для наших споживачів. Втім з огляду на те, що «Запоріжжяобленерго» є об’єктом енергетичної інфраструктури, зруйнувати яку так прагне наш ворог, дані обмеження запроваджені з міркувань безпеки наших клієнтів та нашого персоналу», — йдеться в повідомленні оператора системи розподілу у Запорізькій області.